Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Як оплатити авто з США?
-
Дата публікації:19 квітня 2021
-
Поділитися:
Пригін автомобіля з Америки — вигідна покупка, яка вимагає багато часу і відповідний бюджет. Якщо грамотно розрахувати кожен процес доставки і знати всі нюанси транспортування машин через океан, додаткових витрат не виникне. Скориставшись послугами професійної компанії, яка спеціалізується на доставці транспорту з США, покупець може не хвилюватися про те, що йому доведеться переплатити, або що в контейнері виявиться битий автомобіль.
Команда Колумб Трейд — це досвідчені менеджери, які мають досвід в підборі лотів на американських аукціонах. Ми дбаємо про те, щоб наші клієнти були на 100% впевнені в покупці автомобіля, тому перед торгами клієнт отримує детальний звіт про історію даного автомобіля.
Доставка машини з Америки відбувається в кілька етапів, тому оплата теж здійснюється частинами:
● Аукціонний збір (залежить від аукціону, на якому проводяться торги).
На жаль, не всі аукціони надають доступ до торгів. Тільки спеціальні компанії і дилери мають доступ до закритих аукціонів. Якщо покупець хоче самостійно перевірити правдивість зазначених даних на аукціоні, можна скористатися базами перевірки історії автомобілів за номером VIN — CarFax або Autocheck.
Однак щоб отримати повну інформацію про дану модель, необхідно оформити щомісячну або річну передплату.
Клієнти Колумб Трейд можуть скористатися такою послугою безкоштовно. Наші менеджери перевіряють інформацію з різних баз і складають детальний звіт щодо технічного стану та історії автомобіля.
● Вартість автомобіля оплачується після виграшу лота на аукціоні — оплата по інвойсу в американський банк.
● Доставка в порт
Вартість доставки залежить від місця знаходження лота. Якщо майданчик аукціону знаходитися далеко від порту, тоді перевезення транспорту з аукціону в порт займе довше часу і, відповідно, покупцеві потрібно заплатити за доставку більшу суму.
● Навантаження контейнера
Слід звернути особливу увагу на вибір транспортної фірми. Крім того, варто розглянути послугу страховки авто на момент перевезення по морю.
● Розмитнення і постановка на облік
Необхідно в зазначені терміни надати відповідні документи і заплатити акцизний податок.
● Ремонт + СТО
Якщо Ви все-таки вирішили зайнятися пригоном машини з США самостійно, будьте готові до витрат пов'язаних з перельотом в Штати (квитки в обидві сторони), вартістю перекладача, послугами юриста, орендою контейнера, пошуками страхової компанії, постановки автомобіля на облік, і підготуйтеся до семи кіл розмитнення:
- Несподіваний сюрприз
Після того, як автомобіль з США прибув в порт, виявляється, що авто було пошкоджено під час транспортування (побите скло, спущені шини, промоклий салон). В такому стані машину не можна відправляти на розмитнення, тому потрібно терміново знайти СТО для відновлення. Будьте готові до того, що в разі пошкодження авто під час доставки, доведеться заплатити за ремонт і оплатити штраф за простій транспорту в порту.
Радимо оформляти страховку вантажу на момент транспортування машин морем, щоб уникнути непередбачених витрат.
- Документи
Неправильне оформлення пакету документів — одна з головних причин довгого процесу розмитнення. Для успішного проходження митного очищення необхідно підготувати наступні документи:
● паспорт одержувача машини;
● довідка про вартість перевезення;
● наряд на розформування контейнера;
● Title (технічний паспорт транспортного засобу);
● документи, що підтверджують покупку (Bill of Sale / інвойс з оригінальною печаткою відправника)
● транспортна накладна із зазначенням одержувача та ін.
Нагадуємо, що без наявності будь-яких документів покупця може очікувати штраф за простій транспортного засобу і використання контейнера більше терміну.
- Вартість розмитнення
Згідно з законом №8487, нарахування акцизного збору здійснюється за формулою:
Ставка базова x вік автомобіля x коефіцієнт двигуна = акциз.
На сайті Колумб Трейд можна розрахувати орієнтовну вартість розмитнення, скориставшись спеціальним калькулятором.
- Терміни митного очищення
Тривалість процесу розмитнення залежить від дати подання документів. Зазвичай митне очищення здійснюється протягом близько 7 днів, проте може затягнутися до 2 тижнів.
- Правильно оформлена митна декларація.
Зверніть увагу, що митна декларація повинна бути оформлена відповідно до зразка, і всі дані повинні бути вказані так, як і в інших документах.
- Доставка автомобіля після успішного розмитнення
Якщо авто заводиться і може їхати, тоді покупець добирається в порт і повертається додому на своїй машині. У випадку з авто, яким необхідно повне відновлення, доведеться замовляти послуги автовозу.
- Сертифікація автомобіля в МВС після проходження митного кордону
Найбільш поширена проблема в процесі сертифікації — невідповідність американських авто до європейських стандартів (наприклад, інший колір задніх фар).
Як оплатити пригін автомобіля з Америки в Колумб Трейд
Після виграшу вподобаного лота на аукціоні, клієнт має в розпорядженні 2 дні, щоб оплатити вартість авто. Ми виставляємо покупцеві інвойс, який він може оплатити SWIFT переказом через банк. Доставка автомобіля також оплачується після виграшу машини.
● Послуги Колумб Трейд клієнт оплачує на розрахунковий рахунок компанії. Можна оплатити через ПриватБанк.
● Оплата послуг експедитора або брокера здійснюється на банківський рахунок брокерської або експедиторської компанії.
● По прибуттю контейнера в порт оплачується митне очищення державі.
● Якщо ви замовляли ремонт або техогляд авто після прибуття з Америки, послуги оплачуються СТО за рахунком-фактурою.
● Постановку машини на українські номери потрібно платити в центр сертифікації.
Таким чином, в першу чергу слід оплатити вартість автомобіля і його доставку. По прибуттю машини в порт здійснюється оплата інших послуг, отже вся сума повинна бути тільки через 2-3 місяці.
Якщо у вас з'явилися питання, будь ласка, напишіть або зателефонуйте нам. Менеджери Колумб Трейд з радістю допоможуть розрахувати вартість доставки і спланувати оптимальний бюджет для доставки автомобіля з США. Крім того, наші клієнти можуть скористатися такими послугами:
● Авто під ключ (клієнт отримує повністю оформлений автомобіль)
● Компанія бере на себе відповідальність за пошук і доставку автомобіля, розмитнення, ремонт, сертифікацію та постановку на облік.
● Майстер в Америці (за бажанням направляємо нашого співробітника для комплексної перевірки авто на місці).
● Послуги з ремонту й реставрації купленого в США автомобіля в Україні.
● Підбираємо і замовляємо необхідні запчастини в Америці і доставляємо їх разом з авто.
● Пропонуємо виключно перевірені транспортні компанії.
● Перевірка автомобіля за номером VIN на різних американських базах.
Хочете стати власником американського автомобіля і заощадити до 50% від вартості аналогічної моделі в Україні? Зв'яжіться з нами, і ми допоможемо швидко і якісно доставити авто з США.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!