Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
E-Transit став обличчям кампанії Форд з електрифікації автомобілів
Автомобілебудівна компанія Ford Motor утричі збільшила план виробництва електричного фургона F-150 до 150 тис. на рік.
Про це сьогодні, 27 січня, повідомляє Аutoblog.
Ford обрав обличчям стратегію розвитку електромобілів фургон E-Transit. Фото: Аutoblog
Головний виконавчий директор Ford Motor Джим Фарлі зірвав оплески Уолл-стріт, збільшивши план виробництва електричного фургона F-150 до 150 тис. на рік, що більш ніж утричі перевищує початковий показник.
А тепер Фарлі хоче, щоб інвестори та покупці комерційних автомобілів приділяли більше уваги програмному забезпеченню та послугам, які Ford має намір продавати разом з вантажівками, а також електричним фургонам Transit та всій лінійці комерційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
Ford вже приступив до виробництва вантажного фургону E-Transit на своєму заводі в Канзас-Сіті, штат Міссурі, перші поставки очікуються в березні, і автовиробник готовий виконати всі 10 тис. замовлень, що надійшли. І це лише початок — компанія вже підрахувала, що до кінця 2030 року обсяг продажів електричних комерційних фургонів становитиме 1,1 млн. І Ford матиме велику частку цього ринку: зараз його продукція займає 40% сегменту комерційних фургонів та пікапів.
На поточному тижні генеральний директор Джим Фарлі та інші керівники компанії докладно розповідали про стратегію зі створення комерційних автомобілів Ford Pro, амбітні цілі щодо E-Transit та F-150 Lightning Pro та ділилися прогнозами про майбутнє електромобілів.
Пряма мова
Ford Pro - це окремий підрозділ, створений у травні минулого року і призначений виключно для комерційних та державних замовників.
"Це перший крок Ford до того, щоб почати виділяти серйозні ресурси на цифрове програмне забезпечення та доходи від послуг", - заявив Фарлі агентству Reuters.
За його словами, ринки комерційних автомобілів США та Європи фрагментовані. Ford може використати своє становище провідного бренду комерційних автомобілів у Сполучених Штатах та Європі, щоб стати лідером в об'єднанні окремих фрагментів у міру того як комерційні автопарки переходять на електричні.
"Ми - Tesla в цій галузі", - стверджує Фарлі.
Комерційний підхід
Ford Pro, в якому розміститься підрозділ автовиробника з виробництва комерційних автомобілів у Дірборні, штат Мічиган, в даний час нарощує бізнес із зарядки комерційних електромобілів, використовуючи програмне забезпечення та співробітників, які прийшли в компанію, коли Ford купив стартап із зарядки Electriphi у червні 2021 року.
Ford Pro також співпрацює з командою з корпоративного програмного забезпечення з Кремнієвої долини Salesforce.com Inc, яка займається розробкою програмного забезпечення для оцифрування рахунків та інших документів для підрядників та інших підприємств.
Ford і раніше намагався розширити високоприбутковий сервісний бізнес, щоб розширити традиційне автомобілебудування. На початку 2000-х років Ford придбав мережу ремонтних послуг та автомайстерень, намагаючись отримати дохід від більшої частини життєвого циклу автомобіля. Але від такої диверсифікації відмовилися.
Ненав'язливий сервіс
Нова сервісна стратегія Ford спрямована на подолання зусиль конкурентів, які прагнуть продавати електричні фургони та вантажівки комерційним автопаркам. Окремі частини сервісного бізнесу Ford Pro, такі як заряджання автопарку, зіткнуться з конкуренцією таких компаній як ChargePoint, які вже пропонують такі послуги.
Технології підключення автомобілів до програмного забезпечення Ford, включаючи системи телематики, дають автовиробнику справжній конвеєр даних від своїх автомобілів, забезпечують компанії міцнішу основу для постійного доходу, послуг з передплати, а також зростання ремонтного бізнесу, оснащеного ПЗ, яке повідомляє власникам автопарків, що прийшов час технічного обслуговування автомобіля.
«Ford може аналізувати, на скільки кілометрів проїжджають транспортні засоби і де вони припарковані, завдяки розробці апаратного та програмного забезпечення, що дозволяє робити підзарядку на центральному складі або вдома у водія», - сказав Муффі Гадіалі, колишній генеральний директор Electriphi, який зараз очолює бізнес із зарядки електромобілів Ford Pro.
Джерела: Reuters, Аutoblog.

Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!