Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Вампіри допомагають Mercedes продавати позашляховики G-класу

8-хвилинний фільм про вампірів, випущений Mersedes-Benz у День святого Валентина – нове слово у маркетингу, що допомагає збільшити продаж автомобілів.
Про це сьогодні, 15 лютого, пише Motor1.com.
Короткометражні фільми та відеоролики, створені в маркетингових цілях, існують з давніх-давен. Служать вони для цілком конкретної мети: охопити якомога ширшу цільову аудиторію і зрештою переконати людей придбати продукт. Або хоча б створити навколо нього галас.
Вічне кохання
Але маркетинговий хід Mercedes-Benz, використаний днями для стимулювання продажів позашляховика G-класу, виділяється навіть на тлі найсміливіших акцій.
Німецька марка зняла восьмихвилинний фільм про вампірів якраз до Дня святого Валентина, назвавши його «Безсмертне кохання».
Найдивовижніше те, що клієнтами автовиробника навряд чи є наші ікласті друзі. З іншого боку, G-Class цілком відповідає способу життя вампірів. Не даремно його рекламують зі слоганом «сильніше часу» – він практично так само безсмертний, як кровососи.
У восьмихвилинному фільмі про вампірів знялася зірка естради Раймон, співак і автор пісень, що народився в Еритреї і виріс у Нідерландах. Він грає всесвітньо відомого репера, який веде подвійне вампірське життя.
Місце зустрічі змінити не можна
На додачу до фільму Mercedes-Benz відкрив ексклюзивне місце зустрічей і спілкування для спільноти G-класу по всьому світу, приватний лаундж. Поки що невідомо, чи воно кишатиме вампірами, але хід також сильний.
Треба сказати, Mercedes-Benz не звикати робити дивну рекламу своїм автомобілям. Пам'ятаєте концепт EQG, що дебютував на автосалоні в Мюнхені минулого року? Електричний G-клас був представлений персонажами, схожими на прибульців із «Зоряного шляху». Це мало підкреслити устремління позашляховика в недалеке електромайбутнє.
Чи працює такий маркетинг? Цифри говорять самі за себе. У 2021 році нових власників G-класу побільшало на 41 174 чол., що є для "кубика" новим рекордом.
Джерела: Мotor1.com, Mercedes-Benz.

Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!