Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Білл Мітчелл — батько американського автомобільного дизайну
-
Дата публікації:22 липня 2020
-
Поділитися:
Коли мова йде про американські автомобілі, багато хто одразу уявляє потужні і величезні машини з рубаними формами. Більшість старих моделей початку 60-70-х років виглядають на тлі сьогоднішніх автомобілів досить архаїчно. Але в свій час вони вважалися іконою не тільки завдяки дизайну, але і через видатні технічні характеристики. І чималу роль в популяризації американського автопрому зіграв Білл Мітчелл. Цей промисловий дизайнер перевернув з ніг на голову уявлення про автотранспорт.
Навіть сьогодні машини, яким вже більше 50 років, виглядають дуже класно. Особливо, якщо враховувати постійну циклічність уявлень про круті автомобілі. Білл Мітчелл настільки швидко досяг успіху в своїй сфері, що сучасні виробники автомобілів досі використовують його напрацювання. В процесі проектування нових авто частину ідей дизайну бзапозичують у Мітчелла, хоча він вже давно помер. Згідно з офіційною статистикою, саме Білл був відповідальний за дизайн більше 70 млн автомобілів, випущених в Америці корпорацією General Motors.
Хто цей хлопець?
Мітчелл народився в Штатах в сім'ї, яка безпосередньо була пов'язана з продажем автомобілів. Тому з дитинства він його оточували люди, зайняті в автомобільному бізнесі. Батько Білла працював дилером Бьюїк і прищепив інтерес до машин своєму синові. Про задатки художника було відомо ще дуже в ранньому віці, тому вже в школі хлопчик став створювати прості малюнки транспорту і експериментувати. Після навчання в середній школі, Мітчелл вступив до Технологічного інституту і далі продовжив розвиватися як художник. Він входив в об'єднання художників Нью-Йорка, де здобував досвід, постійно поліпшуючи свої навички. Після вищого навчального закладу Білл відправився на роботу в відділення рекламного агентства. До його обов’язків належала підготовка макетів і рекламних ілюстрацій. Перша робота також була пов'язана з автомобільною промисловістю. Незабаром хлопця запримітили через незвичайний стиль і запросили стати офіційним ілюстратором гоночного клубу Америки на початку 30-х років. Потім його роботи стали дуже затребувані в вузьких колах професіоналів і про Мітчелла дізналися в General Motors. Вже в 1935 році компанія відкрила новий підрозділ, пов'язаний з ілюстраціями, і запросила Білла працювати в ньому. Через рік дизайнера призначили куратором нового підрозділу Каділак. До того, як Білл став відомим і отримав загальне визнання в 60-х роках, він пропрацював в General Motors трохи більше 20 років. Обійнявши посаду віце-президента відділу стайлінгу компанії, Мітчелл несвідомо почав міняти індустрію.
Що було до Мітчелла?
У період з 30-х до 60-х років пальму першості в дизайні утримував Харлі Ерл. Найбільше запам’яталися його автомобілі 40-х років з плавними лініями, багатим стилем, великими плавниками, хромованими елементами. Автомобілі виглядали розкішно, але з часом люди втомилися від такого оздоблення, тому компанія вирішила змінити дизайн машин. І тут став у пригоді досвід Білла. Дизайнер відмовився від великої кількості хрому, використовував більш чіткі лінії, вікна без рамок. Американські автомобілі почали виглядати простіше, і покупці знову звернули на них увагу.
Завдяки величезному досвіду і індивідуальності Мітчелл мав рацію, коли вирішив відмовитися від примітивного оздоблення. Сьогодні автомобілі 40-х років виглядають помітно застарілими, а авто з 60-70-х все ще виглядають свіжо.
Кращі роки
Для дизайнера найуспішнішими стали 70-ті. Спеціаліст орієнтувався на успіхи Форда зі своїми маслкарами Thunderbird. Проектувальнику хотілося створити аналогічну машину з видатним зовнішнім виглядом і неймовірною технічною начинкою. В результаті на світ з'явився Buick Riviera, розроблений спільно з Недом Ніклсом. Основа «мітчелловського дизайну» пропагувалася в Бьюїк до початку 2000 років.
Corvette Stingray першого покоління — це ще один легендарний автомобіль Мітчелла. Він створював його не сам, а залучив до роботи промислового дизайнера Ларрі Шинода. Друге і третє покоління також стало результатом спільного бачення дизайнерів. Багато хто досі вважає ці автомобілі найбільш успішними і революційними, з огляду на період їх випуску. Наступні покоління спорткара виглядали вже не так яскраво, оскільки Мітчелл пішов на спочинок в 1977 році, а машини представили в 1983 році.
У деяких інтерв'ю знаменитий дизайнер зізнається, що дуже хвилювався за автомобілі General Motors і радів, коли керівництво затвердило дизайни Stingray і Riviera. Мітчелл називає цей час золотим і найрадіснішим у своєму житті.
Роботи дизайнера послужили фундаментом для фахівців в інших країнах. «Мітчелловський дизайн» можна знайти в японських і європейських автомобілях того часу. Після виходу на пенсію майстер відкрив невелику компанію, яка консультувала клієнтів з питань дизайну і стилю. Після того як Мітчелл відійшов від справ, він став відкрито критикувати актуальні американські автомобілі. Більшу частину з них він називав занадто бляклими і нецікавими.
Білл Мітчелл помер від зупинки серця у віці 76 років. Більшу частину свого життя він пропрацював на посаді автомобільного дизайнера в компанії General Motors.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!