Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Chevrolet Malibu vs Ford Fusion: смертельна битва популярних седанів для пригону з Америки
-
Дата публікації:1 червня 2020
-
Джерело: Дмитрий
-
Поділитися:
Columb Trade обожнює тест-драйви та порівняння машин в одному класі. У сьогоднішній статті водії дізнаються про те, який автомобіль з США крутіше — Chevrolet Malibu або Ford Fusion. Наші експерти детально розглянуть транспортні засоби з усіх боків і розкажуть про свої враження.
Чому ми обрали саме ці моделі? По-перше, у седанів приблизно однакова ціна. При замовленні пригону зі Штатів обидва варіанти обійдуться в межах 12 000 доларів. Залежно від ступеня пошкодження, комплектації і загального технічного стану вартість варіюється в більшу або меншу суму.
При бюджеті трохи більше 10 000 доларів наші менеджери часто пропонують клієнтам саме Malibu і Fusion. З урахуванням розмитнення, відновлення та іншими витратами седан «під ключ» обійдеться приблизно в 15 000 доларів. Звичайно, в списку авто з аукціону можна знайти і інші варіанти. Однак саме на цьому красеню автомобілісти зупиняють увагу найчастіше. Оскільки у машин американські габарити, то кузов і салон авто більше, ніж у європейських аналогів.
По-друге, перераховані 2 моделі авто відносяться до тієї категорії транспорту, яка частіше і активніше приганяється з Америки. Подібні машини виглядають стильно і презентабельно, просто обслуговуються і підходять для людей різних вікових груп. Якщо на малолітражному хетчбеку водій кататися не хоче, а на бізнес-седан грошей поки недостатньо, то він вибирає саме автомобіль середнього класу.
Залишилося тільки зрозуміти, яка з машин крутіше і на кого розрахований кожен варіант. Досить часто в пріоритеті у клієнта не економія, а експлуатаційні характеристики. Тоді невелика різниця в ціні між Malibu або Fusion не є вирішальним фактором. Теж не розумієте нюанси вибору моделі для автопригону з США? Тоді продовжуйте читати далі!
Докладний огляд Chevrolet Malibu в максимальній комплектації
Традиційно Chevrolet Malibu трохи дешевше Ford Fusion. Тому у деяких складається хибна думка про те, що цей автомобіль «бюджетний» або недопрацьований. Насправді, різниця в ціннику не так істотна, щоб відразу ж відкинути Malibu при підборі. У машини є невеликі проблеми з пластиковими вставками в інтер'єрі, проте, на технічні моменти подібна економія не впливає.
Спеціально для сьогоднішнього тест-драйву Columb Trade вдалося роздобути крутий варіант Malibu 2016 року випуску, який підкорить навіть вимогливого водія. Наша команда буде оглядати максимальну комплектацію седана D-класу під назвою Premier. У такого варіанту транспорту цікавіший дизайн салону, вдосконалений зовнішній вигляд кузова і найпотужніший двигун в лінійці. Красень Chevrolet отримав турбований мотор об'ємом 2 л з переднім приводом. На жаль, компанія-виробник навіть за доплату не надає можливості встановити повний привід. Тому покупцям доводиться адаптуватися або ж вибирати повнопривідні авто конкурентів.
Головна перевага Chevrolet Malibu для українських водіїв — актуальний дизайн. Хоча все більше водіїв приганяє модель зі Штатів, вона ще не встигла набриднути. Поки що транспортний засіб викликає інтерес і виглядає дорожче, ніж є насправді.
У нашому випадку були відмінні литі диски на 19 дюймів, матове лакофарбове покриття і шикарний панорамний дах. Скляна стеля створює враження автомобіля представницького класу. У поєднанні з шкіряним салоном таке рішення виглядає дуже вдало.
Традиційно для седанів даного класу передня частина трохи нижче задньої. У версії 2016 року радіаторна решітка досить вузька, сучасні моделі 2019 року випуску продаються з потужнішими гратами. Нам вона подобається більше, бо виглядає сучасно. На окрему увагу заслуговують вузькі передні фари і різкі риси бампера. Ззаду лінії кузова більш спокійні і гладкі.
Відкриваємо капот і дивимося на ДВЗ. До речі, капот у седана максимально легкий. Складається враження, ніби він зроблений з алюмінію або пластику. Це незаперечний плюс, тому що при необхідності під нього залізе навіть тендітна дівчина. На подив чоловіків, деякі автоледі можуть знатися на техніці.
Створений компанією General Motors двигун Chevrolet Malibu відрізняється довговічністю і витривалістю. При цьому обсяг в 2 л створює менше проблем і витрат при розмитненні. ДВЗ має потужність 250 л і з 0 до 100 км/год модель розганяється менше, ніж за 7 секунд.
Динаміка розгону дуже гарна, на старті немає ривків і швидкість седан набирає впевнено. Ми хвилювалися, що передній привід не дасть потрібного розгону, і передня вісь почне прокручуватись. По трасі автомобіль їде бездоганно. У Chevrolet в цьому плані взагалі ніколи не було проблем. Навіть старенькі Lacetti у віці 12+ років їдуть на швидкості м'яко і жваво, не йдучи в занос. Що ж тоді говорити про варіант 2016 року випуску?
Турбований мотор йде в парі разом з АКПП на 8 ступенів. Це правильний вибір. На трасі двигун витрачає близько 6,7 л, рідше доходить до 7 л на кожні 100 км шляху. Витрата палива в місті набагато гірше, ми нарахували майже 10 л всього на 100 км дороги.
Сидіти за кермом Chevrolet Malibu — справжнє задоволення. Підвіска проходить різні ділянки дороги приємно, вас не трясе на всі боки. Якщо комусь вдавалося сидіти за кермом маслкарів від Chevrolet, то відчуття від поїздки чимось схожі. Цей седан хоч і не такий потужний, але в різних умовах пересувається відмінно.
Заглянемо всередину. Вище вже згадувалося, що в Chevrolet Malibu цієї комплектації має шкіряний салон. Тільки замість натурального матеріалу тут використовується якісна еко-шкіра, проте, за текстурою вона дуже схожа на справжню. Навіть не брати до уваги скрипучий твердий пластик на панелях і середню якість збірки. Дверні карти теж зроблені з досить жорсткого пластика, який не дуже приємний на дотик. Деякі елементи передньої панелі обшиті шкірою, що виглядає стильно. Єдиний нюанс — потрібно акуратно доглядати за цими частинами, інакше шкіра покриється подряпинами або взагалі злізе.
Дехто з команди Columb Trade сильно лаяв Chevrolet за непотрібну економію. Можна було б витратити пару тисяч доларів до підсумкової вартості, але зібрати панелі якісніше і без проміжків.
Ще могла б бути кращою якість шумоізоляції. Chevrolet Malibu сильно гуде і вібрує. Доведеться додатково ізолювати моторний відсік, багажник і т.д. Якщо не хочеться додаткових витрат і проблем, краще відразу купити Ford Fusion «під ключ». У нього з акустичним комфортом проблем немає.
Хоча американці намагалися зробити салон зручним. Повертаємося до раніше згаданого підлокітнику: він хоч і бовтається, зате всередину поміщається багато речей. Також тут передбачено місце для зберігання парасольок — прямісінько в дверних картах. А ще в максимальній комплектації динаміки аудіосистеми можна знайти навіть в багажнику.
За суб'єктивними відчуттями транспорт дуже просторий. Ззаду високий пасажир не б'ється головою об дах, нехай навіть за формою задня частина нагадує ліфтбек. Для колін теж місця вдосталь. Якщо спереду сидить водій середнього зросту та комплекції, то ноги не впираються в спинку крісла завдяки більш високій постановці передніх сидінь.
Рятує становище тільки кілька вдалих додаткових функцій, реалізованих в комплектації
Malibu Premier:
● Тут великий 8-дюймовий дисплей, який швидко відгукується на дії і може похвалитись інтуїтивно зрозумілим інтер'єром. У більш дешевої комплектації екран трохи менше (7 дюймів) і гіршої якості;
● У седані передбачений адаптивний круїз-контроль, який дозволяє автоматично підтримувати потрібну швидкість руху і тримати відстань з транспортом попереду;
● Система утримання в смузі виключає аварійні ситуації і не дасть водієві відволікатися;
● Ще тут реалізували вентиляцію і підігрів сидінь. Влітку автомобіліст і пасажири не будуть потіти при контакті з шкірзамінником, а взимку холодні сидіння можна прогрівати;
● Також є контроль «сліпих» зон та інші електронні помічники, які допомагають безпечно керувати автомобілем;
● Інше незвичайне рішення — функція «Батьківський код». Якщо машиною користується ваш син або дочка, то можна поставити для них максимальну швидкість руху. Це додатково забезпечить недосвідченого водія або 18-річного молодого чоловіка, якому хочеться поганяти;
● Навіть у базовій комплектації Chevrolet Malibu має 10 подушок безпеки. Варіанти авто для американського ринку набагато безпечніші, ніж для українського, білоруського чи російського.
● Залишилася єдина невивчена деталь — багажне відділення. Відкривається багажник стандартним для седанів чином, що для нас здається трохи незручним. Через кришку, що спускається, довжина отвору залишається всього 45 см. При обсязі багажного відділення в 447 л водієві доведеться буквально пірнати всередину. Завантажити щось об'ємне в багажник буде незручно.
● Несподіваний плюс — важіль аварійного відкривання багажника. Якщо водій випадково застряг в багажнику або його туди хтось засуне (все може статися), то можна вибратися за 2 секунди. Дно багажника піднімається і можна скласти туди всякі дрібниці або інструменти. Перекидатися ніщо не буде. Додатково передбачені місця для кріплення сітки, а якщо скласти задній ряд, то місце багажника збільшується майже в 2 рази.
Ретельний тест-драйв Columb Trade зарядженої комплектації Ford Fusion
Настав час для тесту рестайлінгового Ford Fusion 2017 року випуску. Експерти Columb Trade при першому знайомстві були приємно вражені зовнішнім виглядом і інтер'єром седана. Для огляду команда вибрала варіант авто в комплектації Platinum після другого рестайлінгу. За аналогією з Malibu для огляду підбирали варіант з найпотужнішим двигуном. Тут встановлено турбований мотор об'ємом 2 л і повний привід.
Fusion — менш рідкісний варіант транспорту для України. У великих і маленьких містах багато таких моделей. Однак саме варіантів після рестайлінгу поки ще замало.
Виробник реалізував в машині велику кількість хромованих вставок, передбачив люк, диски на 19 дюймів і агресивний дизайн кузова. Задня частина седана трохи більше підтягнута вгору, ніж у Chevrolet. Це рішення на любителя, комусь це дуже подобається, інші вважають таку фішку приводом для хизування. Під час тесту Ford Fusion викликав менше інтересу з боку прохожих, ніж дешевший Malibu. Наш вердикт: хочете виділитися в натовпі, тоді краще брати Шеврон з панорамним дахом.
При поверхневому огляді в очі кидається трохи дута передня частина, стильна радіаторна решітка і звичні для Ford загострені LED-фари. До речі, у них автоматично включається дальнє світло і нам це здається зручним.
Задня частина у машини така ж як і у типового седана — ніякого натяку на ліфтбек. Подібне рішення, швидше за все, було не тільки чисто стилістичним. Така форма кузова робить використання багажника зручнішим, адже не доведеться втискуватися у вузький отвір. Обсяг багажника становить 453 л, а електроприводу, як і у Malibu для підйому кришки багажника не передбачено.
Якщо відкрити вікно, то видно, що скло тут подвійне. Це явно натякає, що всередині тихо, спокійно і ніщо не деренчить. На практиці наше припущення підтвердилося: всередині тихо, сторонні звуки проникають слабо. Відомо, що повністю ізолювати салон подвійні вікна не можуть, але хоча б від настирливих шумів рятують.
Хоча в Ford Fusion відмінна шумоізоляція, на нашу думку, моторний відсік можна додатково ізолювати. Ситуація тут не така складна, як з Chevrolet Malibu, але є недоробки. Потужний двигун сильно шумить на швидкості.
ДВЗ EcoBoost об'ємом 2 л забезпечує моделі потужність в 245 к.с. і комплектується автоматичною КПП на 6 ступенів. При русі на трасі мотор споживає близько 8 л бензину, в міському режимі — 11 л. У плані витрати по місту між Fusion і Malibu відмінностей немає.
При старті автомобіль веде себе жваво, немає ривків, а колеса обертаються синхронно. Відчуття прокрутки немає. При розгону від 0 до 100 км/год Fusion здається менш моторною. Можливо, через габарити, або через інші особливості щоб розігнатися до необхідної цифри потрібно близько 8 секунд.
Зате цей варіант авто виграє у опонента за рахунок кращої підвіски. Навіть на колесах діаметром 19 дюймів і при кліренсі 135 мм Ford легко проходить будь-яку трасу. Транспортний засіб легко ковтає нерівності, не тремтить, йде досить рівно. Правда, при русі по гальці і інших дрібних нерівностях, на кермо передається невелике тремтіння.
Ходова частина тут краще, ніж можна було очікувати. Крім того, машина легко керується на будь-якій швидкості, без труднощів тримає заданий курс і не викликає дискомфорту при різких маневрах. Таким деталям автомобільний концерн приділяє багато уваги. Навіть у економічних хетчбеках Fiesta підвіска крута і їхати на авто приємно, хоча це найнижчий клас.
Тепер найцікавіше — салон. В порівнянні з Chevrolet Malibu седан від Ford виглядає багатше. Columb Trade дістався варіант зі світлим шкіряним салоном, де кожна деталь відмінно опрацьована. Найбільше сподобалися стьобані вставки на кріслах, сучасна приладова панель (теж обшита шкірою) і акуратне кермо з електричним приводом. До речі, кермове колесо самостійно піднімається вгору, коли водій сідає або виходить з машини.
При обмацуванні кожної окремої деталі не складається враження, ніби автоконцерн заощадив на якості. Посадка в водійське і пасажирське сидіння вкрай приємна. Сидіння водія за аналогією з кермом відсувається назад при посадці або виходу автомобіліста з автомобіля. Для підтримки хребта в правильному положенні є поздовжня підтримка спини і підголівник.
Даремно бренд не реалізував в седані панорамний дах. При такому салоні люк виглядає несерйозно.
Інші плюси Ford Fusion в комплектації Platinum:
● Вентиляція і підігрів крісел дозволяють підтримувати комфортну температуру в будь-яку пору року;
● Адаптивний круїз-контроль допомагає уникати складних і аварійних ситуацій на дорозі. В поєднанні з помічником для утримання в смузі автомобіліст може не переживати про безпеку;
● Перемикання режимів руху за допомогою шайби. Якщо використовувати «крутилку» незручно, можна натискати режим «Спорт» за допомогою кнопки. Вона знаходиться зверху і дозволяє набирати 100 км/год лише за 7 секунд. Вище ми писали, що в стандартному режимі у наших експертів не вийшло розігнатися настільки ж жваво. Головне пам'ятайте, що в такому режимі витрачається більше палива — близько 12 л на кожні 100 км шляху.
Ззаду у Ford Fusion достатньо місця для пасажирів. Тільки в порівнянні з Malibu коліна високих людей можуть впиратися в сидіння. Як згадували раніше, це залежить від висоти передніх крісел. Але загалом 3 людини поміститься нормально.
Визначилися з покупкою? Тоді телефонуйте менеджеру Columb Trade за контактними номерами або пишіть у справі доставки автомобіля з США на пошту.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!