Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Детальний огляд слабких місць кросовера Kia Sorento другого покоління
-
Дата публікації:29 травня 2020
-
Поділитися:
Kia Sorento XM — це яскравий приклад недорогого позашляховика, який відмінно підходить для сімейного використання і подорожей. Модель запропонувала водіям оптимальне співвідношення ціни, якості та безпеки, а ще порадувала приємним зовнішнім виглядом і високим кліренсом.
Автомобілісти з країн СНД дуже люблять цей транспортний засіб і віддають перевагу паркетникам Kia. Наприклад, в сусідній Росії в другому поколінні позашляховика в рестайлінговому кузові кілька років продавали паралельно з Sorento UM (третє покоління).
Уже влітку 2020 року на ринок вийде четверте покоління Kia Sorento. Однак до сих пір люди шукають на вторинному ринку автомобілі саме другого покоління. Навіть незважаючи на безліч слабких місць автомобілісти в захваті саме від «старих» кросоверів, що випускалися в 2009-2014 році. Чому?
Сьогодні спробуємо дізнатися, в чому секрет неймовірної популярності моделі. У цій статті експерти Columb Trade діляться враженням кросовера Sorento II. Далі ми докладно розглянемо можливі технічні проблеми автомобіля і поділимося, на що звертати увагу при виборі вживаного кросовера. Це допоможе не помилитися при підборі лота на аукціоні в США, а також заощадить ваш бюджет.
Причини популярності Kia Sorento 2002-2009 серед автомобілістів
Перший рамний кросовер Kia Sorento зійшов з конвеєра в 2002 році і випускався протягом 7 років. Південнокорейський бренд Kia добре попрацював над деталями, запропонував нормальний вибір надійних двигунів і комплектацій.
Навіть базова версія отримала від виробника хорошу підвіску, м'який пластик в обробці салону, підсвічування прямо на сонцезахисному козирку, 2 слота для зберігання окулярів, великі підстаканники і т.д. Ще один приємний бонус для порівняно недорогого позашляховика — наявність ручок на відсіках з багажником, надійний підйомний механізм кришки багажника і захист на двірниках.
При цьому рамний кросовер плавно набирав швидкість, безпроблемно проходив складні ділянки траси і під час його експлуатації не виникало проблем. В обслуговуванні Sorento теж не викликав особливих нарікань, особливо з бензиновою версією двигуна і механічною коробкою перемикання передач.
Зараз моделі зі значним пробігом в майже 20 років теж виглядають добротно, практично не мають масштабних вогнищ корозії і активно експлуатуються. При стандартній експлуатації невеликі руді плями з'являються на стику водійських дверей і багажника. Рідше гниють арки і немає «побитостей» по периметру, наприклад, як в Mazda 10-річної давності.
При такому хорошому опрацюванні першого покоління автомобілісти чекали чогось подібного і від другого. Однак на відміну від попередньої версії у другій є ряд недоробок, які засмучують покупців і призводять до додаткових витрат на техобслуговування.
Kia Sorento XM: слабкі місця кросовера з Південної Кореї
В Україні старий Kia Sorento другого покоління можна купити за ціною від 13 000 $ до 18 000 $. На підсумкову вартість машини безпосередньо впливає рік випуску, комплектація і технічний стан.
Крім прийнятної ціни вживаний позашляховик привертає увагу значними розмірами, приємним зовнішнім виглядом і більш високим статусом. Якщо у вітчизняного водія буде вибір між Sorento II і іншою машиною в тому ж ціновому сегменті, то в 8 з 10 випадків водії виберуть Kia. Даний клас автомобілів виглядає практичніше і статусно на українських дорогах. Все ж до позашляховиків і паркетників, навіть застарілих, ставлення автомобілістів набагато краще.
Широкій аудиторії друге покоління Sorento представили в квітні 2009 року. Приблизно в цей же період новинка надійшла в продаж на південнокорейський ринок. А вже через 4 роки авто отримало рестайлінгове оновлення. Модернізація транспортного засобу полягала не тільки в оновленні лінійки двигунів, але і в доопрацюванні кузовних елементів.
Зовні і за технічними можливостями позашляховик Kia Sorento XM не поступився конкурентам. Крім того, автомобіль виглядав приємніше ніж моделі першого покоління. Тут більш чіткі лінії кузова, оновлена оптика і красивіша передня частина. Тільки на практиці у повнорозмірного кросовера з'явився цілий список слабких місць. Складно однозначно сказати, чи проблеми з’явилися через нестримне бажання концерну Kia заощадити, чи з інших причин. Між власниками машини і в автомобільному ком'юніті досі проходять дискусії з цього приводу. Знавці до сих пір не прийшли до єдиної думки.
Ось чому команда Columb Trade з особливим нетерпінням чекала на огляд другої версії Sorento і хотіла самостійно у всьому розібратися. Нижче ми докладно розберемо, що ж поганого може статися після покупки вживаного позашляховика і як цього уникнути.
Двигун
Найсерйознішою проблемою, з якою можна зіткнутися після покупки Kia Sorento XM, можуть стати проблеми з мотором. Виробник спочатку випускав варіанти з бензиновим ДВЗ на 2,4 л і дизельним двигуном на 2,2 л.
Пізніше в лінійку додалася бензинова версія 2,7 л (тільки для Південної Кореї) і варіант на 3,5 л з потужністю 277 к.с. Однак останній варіант зустрічається у продажу украй рідко і за ним полюють переважно ентузіасти. Двигун на дизелі в 2011 отримав ще обсяг 2 л.
Самі по собі перераховані ДВЗ вважаються досить надійними і продуктивними. Тільки у випадку з другим поколінням Sorento з ними буває чимало клопоту через неправильну експлуатацію. Якщо вчасно не проходити техогляд або не дотримуватися рекомендований температурний режим, ще до 100 000 км пробігу двигуну знадобиться капітальний ремонт. Що ж тут не так?
І в бензинової, і в дизельної версії слабкі каталізатори і система охолодження. Вже через 4-5 років неналежного обслуговування та експлуатації мотор може зламатися. Якщо попередній власник своєчасно заміняв витратні матеріали і використовував модель в штатах з хорошими погодними умовами, навіть через 300 000 км пробігу ДВЗ буде у відмінному стані.
Але експлуатація Kia Sorento XM з двигуном 2,4 л в холодних регіонах зазвичай призводить до серйозного ремонту вже на 70 000 км пробігу. Щоб уникнути проблем, необхідно ставити додаткову систему обігріву. Радимо перед вибором лота на аукціоні США гарненько ознайомитися з історією техобслуговування машини. А ще поцікавтеся, в якому штаті катався автомобіль.
Причиною поломок двигунів оже стати «запорошений» каталізатор, примхливий клапан EGR або проблеми з тиском масла. Потрібно ремонтувати масляний насос і перевіряти розмір напрямної частини поршня. У деяких авто ставлять поршні з низькою спідницею, що провокує проблеми з тиском масла. Зазвичай проблема проявляється через 30 000 км пробігу, і перший власник вже її виправив. З усієї лінійки найменш проблемним вважається дизельна версія на 2,2 л з 197 к.с. У такій версії лише в рідкісних випадках зустрічаються проблеми з форсунками.
Якщо ж вам пощастило і попався ДВЗ без недоліків, то перебирати двигун не доведеться навіть після 250 000 км пробігу. Мотори Kia Sorento другого покоління розраховані на спокійних автомобілістів і тепліші умови експлуатації.
У нашому випадку було встановлено стандартний ДВЗ на 2,4 л потужністю 174 к.с. Повний привід у поєднанні з механічною коробкою перемикання передач теж не викликав ніяких істотних нарікань. Автомобіль рухається нормально для своїх габаритів.
Оскільки Kia має середню шумоізоляцію, то при агресивному стилі водіння гул передається в салон. Доведеться або додатково ізолювати моторний відсік, або звикати до низького акустичного комфорту.
Коробка перемикання передач (КПП)
Позашляховики Sorento XM комплектуються шестиступінчастою механічною або автоматичною коробкою перемикання передач. Єдина слабкість «механіки» — жорстке зчеплення. Недосвідченому водію буде складно звикнути. Зате на довговічність і зносостійкість ні у кого нарікань немає.
Автоматика в кросовері трохи гірша. Для нормальної роботи АКПП власнику потрібно регулярно міняти масло, не рідше 50 000 км пробігу. Однак навіть при регулярному техогляді коробку потрібно планово ремонтувати вже після 120 000 км пробігу. Як тільки у машини з АКПП з'являються поштовхи і ривки на старті, потрібно відразу ж їхати в сервіс. А якщо чітко чути клацання при перемиканні, то потрібно заново змащувати запірний механізм агрегату.
Підвіска
У другого покоління кросоверів Kia Sorento досить неоднозначна підвіска. З одного боку, вона добре проходить складні ділянки траси, підходить для поїздок на полювання, риболовлю і активного відпочинку. А з іншого — підвіска відчувається досить жорсткою і при старті чітко відчуваються удари. Постійні биття призводять до того, що ще до 100 000 км пробігу потрібно замінювати кульові опори, амортизатори і стійки стабілізаторів.
Кузов
При візуальному порівнянні наступне покоління Kia Sorento виглядає більш стильним і сучасним. Тільки ось якість лакофарбового покриття могла б бути кращою. У деяких автомобілях фарба сколювалася частинами, причому навіть без відомих причин або ударів. ЛФП просто тріскається і відвалюється. Швидше за все непридатною стає, за відгуками, кришка багажника.
На щастя, на місці сколів майже ніколи не утворюється іржа і не гниє кузов. У нашому варіанті кросовера проблем з фарбою не було, за винятком пари невеликих пошкоджень на бічних гранях передніх дверей. Але при виборі вживаного позашляховика потрібно бути дуже уважним. Іржа — ознака неякісного ремонту кузова після ДТП. Іноді такі проблеми з'являютьсяу потопельників або після неправильного зберігання без гаража.
Завдяки такій особливості менеджерам Columb Trade простіше відокремлювати автобрухт на аукціонах або варіанти з несприятливих регіонів. Наприклад, з міст після сильної повені та інших катаклізмів.
Проводка і датчики
У Kia Sorento XM багато датчиків і корисних функцій. Однак через економію автоконцерну електроніка виходить з ладу швидше, ніж у позашляховиків-конкурентів. У кожної машини проблема проявляється по-своєму: у когось заклинив центральний замок, а в когось датчик ременя безпеки або камери заднього виду. Рідше зустрічаються проблеми з акустичною системою.
Цей кросовер початково оснащений магнітолою середньої якості, яка не подобається водіям. Але якщо до посереднього звучання додаються збої системи, то власникам вривається терпець і вони замінюють аудіосистему повністю.
Салон
Найбільше запитань у нас викликає стан салону. У Kia Sorento XM просторо всередині і авто має приємний дизайн сидінь. Тільки перше враження в значній мірі псують матеріали обробки. Приємний м'який пластик, який використовувався в першому поколінні, тут вирішили замінити жорстким. Через це вигляд позашляховика миттєво став дешевим. Крім того, під час їзди матеріал скрипить, і водієві потрібно звикати до постійного шуму.
Сидіння теж не відрізняються практичністю. У нас була версія позашляховика, де використовується комбінований матеріал. Тобто, частина сидіння зроблена під шкіру, а середина обшита тканиною. У продажу на вторинному ринку також представлені версії з повністю текстильними чохлами і варіанти зі шкіри. Останній варіант реалізували в кремово-бежевому кольорі.
Нашим експертам подібне рішення абсолютно не припало до душі. Тканинна оббивка виглядає дешево, а шкіряні елементи швидко втрачають презентабельний вигляд. На глянцевій і жорсткій поверхні відразу ж видно потертості і залишаються подряпини. Оздоблення керма через кілька років теж виглядає не дуже презентабельно. Хоча у Columb Trade була машина в хорошому стані, доведеться самостійно змінювати чохол-обплетення на кермо.
У рестайлінговій версії є ще один мінус — пофарбовані дверні ручки. Через деякий час фарба злазить і доведеться підфарбовувати або змінювати цей елемент.
Лобове скло
Слабке лобове скло — нетипова проблема для Sorento. Тому при виборі вживаного позашляховика потрібно добре до нього придивлятися. Даний елемент настільки крихкий, що може лопатися навіть від перепаду температур.
До сих пір невідомо, з якої причини в продаж потрапили машини з такою недоробкою. І хоч проблема не масового характеру, але багатьом власникам доводилося через пару років експлуатації замінювати скло. З нашої тестовою версією кросовера все було OK. Авто має оригінальне лобове скло, на якому немає великих чи маленьких тріщин.
Люфтяще кріплення керма
А ось з цією проблемою другого покоління Sorento нашим експертам довелося зіткнутися на власному досвіді. З'єднання керма у транспортного засобу огидне, через що з'являється неприємний стук. Тут дві причини: люфтящі втулки в з'єднаннях рейки з кермовими тягами або погане з'єднання кермового вала і рейки. Це явна недоробка збірки Kia. Ми не стали з'ясовувати конкретну причину, але при великому бажанні проблему можна вирішити. Достатньо звернутися в сервіс і максимально виправити люфт.
Не можна сказати, що Kia Sorento XM — поганий автомобіль. У кросовера приємна ціна, сучасний дизайн і просторий салон. Однак перед покупкою транспорту ви повинні враховувати всі ризики. Якщо замовляєте пригін моделі з США, вибирайте варіант з теплих штатів і з хорошою історією обслуговування. Тоді перерахованих проблем у транспорту не буде взагалі!
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!