Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Hyundai Elantra 2021: сміливий дизайн і акцент на технологічність
-
Дата публікації:24 травня 2021
-
Поділитися:
Корейський автоконцерн Hyundai офіційно представив нове покоління одного зі своїх найпопулярніших седанів Elantra. Новинка вийшла не менш захопливою, ніж її світове уявлення. Дебют транслювали в прямому ефірі на весь світ із самого Голлівуду. Чим здивував виробник цього разу і чи насправді так однозначне нове покоління моделі спробуємо дізнатися в нашому огляді.
Чотирьохдверне купе або все ж традиційний седан
Для опису нового вигляду сьомого покоління Елантри дизайнери бренду використовують визначення «параметрична динаміка». Крім того, тепер вони позиціонують новинку, як купе, а не традиційний седан. Щоб істотно вдосконалити автомобіль, його зробили довшим, ширшим і нижче в порівнянні з попередньою генерацією. У довжину машина збільшилася на 5,6 см, в ширину — на 2 см, висоту зрізали на 2 см, колісна база виросла на 2 см. Зміни незначні, тому особливих коректувань простору в салоні очікувати не варто.
Ключові зміни в зовнішності Elantra сьомого покоління:
● спадаюча лінія даху;
● агресивна передня частина з широкими параметричними радіаторними гратами з візерунком у вигляді дорогоцінного каміння та інтегрованим поворотником;
● вузькі прищурені фари (вся оптика повністю світлодіодна, починаючи з другого рівня комплектації);
● профіль з довгим низьким капотом, що додає вигляду динаміці;
● велика кількість гострих граней;
● ефектні задні ліхтарі об'єднані діодною стрічкою, розтягнутою по всій ширині кузова, що оригінально обігрує букву «H»;
● заднє скло з нахилом, що підкреслює вигляд купе.
Хоча всі ці особливості роблять вигляд новинки спортивним і стрімким, все ж під ними ховається звичайний класичний седан. Під яскравою оболонкою можна також знайти важливі модернізації та конструкторські рішення, спрямовані на поліпшення керованості, шумоізоляції і зниження вібронавантаження.
Інженери розробили каркас з нуля, використавши більше високоміцних легованих сталей. Таке рішення зробило кузов жорсткішим і міцнішим, при цьому зберігши один з кращих в класі коефіцієнтів аеродинамічного опору (0,28). Останній момент виконано на користь звукоізоляції і паливної економічності.
Особливості внутрішньої композиції
Салон Hyundai Elantra сьомого покоління відповідає яскравому незвичайному вигляду кузова. Внутрішній простір продумано до дрібниць, дуже просторо і забезпечили відмінний огляд.
Ключові моменти оформлення салону:
● центральна консоль, розгорнута до водія на кшталт BMW;
● два гармонійно поєднані 10,25-дюймові екрани (в базовій версії 8-дюймовий тачскрін мультимедіа), що нагадують стилістику Mercedes-Benz;
● мультимедіа з підтримкою протоколів Apple CarPlay і Android Auto, подвійним Bluetooth, штатною навігацією, радіо і навіть амбієнтним аудіосупроводом зі звуками природи в топовій комплектації;
● цифрова приладова панель вражає хорошою графікою і квітами, а також гідною інформативністю;
● тонкі, майже непомітні повітроводи;
● світлодіодне підсвічування з 64 відтінками;
● низько посаджене сидіння, завдяки чому в купе подібному авто буде зручно навіть високим водіям;
● кермо незвичайної форми з чотирма спицями;
● приємні дрібниці: глибока ніша під смартфон, бездротова зарядка, красиві сріблясті кришки динаміків в дверях, рифлена глянцева обробка підкермових перемикачів.
Все разом виглядає органічно та в стилі автомобілів преміального сегмента. Додаткові 2 см колісної бази додали трохи простору на задньому ряду, і тепер Elantra в цьому моменті не поступається лідерам класу Skoda Octavia та Volkswagen Jetta. Низький центральний тунель дає можливість з комфортом відправитися в далеку поїздку навіть трьом пасажирам на задньому ряду.
Технічні новації
Моторна гамма Elantra сьомого покоління схожа з попереднім поколінням. Базовим двигуном залишилася 1,6-літрова «четвірка» сімейства MPI потужністю 128 кінських сил, тільки тепер вона працює в парі з 6-ступінчастою АКПП. До сотні такий мотор розганяє авто за 11,3 секунди, чого цілком вистачає для розмірених поїздок містом.
Для шанувальників більш потужних двигунів виробник пропонує 2,0-літровий Smart Stream. Звичайно, очікувати від нього яскравих динамічних можливостей не варто, але 150 кінських сил «четвірки» і 195 Нм крутного моменту дозволяють розігнатися до сотні за 9,3 секунди. Та й поводиться авто на дорозі зібрано, підвіска відмінно себе показує на дрібних дорожніх недосконалостях у вигляді стиків естакад і трамвайних рейок. В парі з 2,0-літровим двигуном знаходиться варіатор IVT.
Вперше в лінійку Elantra додали гібридну модифікацію. Elantra Hybrid отримала 1,6-літровий чотирициліндровий GDI, електромотор з постійним магнітом, літій-іонну-полімерну батарею. Загальна потужність силової установки гібрида складає 139 кінських сил. Працює вона в тандемі з 6-ступінчастим роботом з двома зчепленнями.
Якщо описати Hyundai Elantra сьомого покоління одним реченням - це автомобіль з яскравим, навіть космічним дизайном, але цілком земними технологіями. За сміливим дизайном заховані досить прісні їздові характеристики. Шанувальники моделі знайдуть для себе комфорт, традиційне поєднання атмосферних моторів і АКПП. Навіть цього цілком достатньо, щоб зберегти стабільний попит і залишитися в лідерах класу, але щоб очолити рейтинги таких змін явно недостатньо.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!