Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Коротка історія розвитку автомобільного бренду Hummer
-
Дата публікації:17 листопада 2020
-
Поділитися:
Транспортні засоби Hummer протягом багатьох років вважаються культовими. Головною особливістю бренду є те, що до нього неможливо залишатися байдужим. Автомобілісти по всьому світу або входять в гроно прихильників Хаммерів, або ж зараховують себе до антифанатів. Але як би там не було, автоконцерн нікого не залишить байдужим.
Далі поговоримо про те, як розвивався автомобільний виробник з моменту заснування, які були основні етапи розвитку компанії, її прориви і невдачі. На відміну від інших брендів торговельна марка Hummer проіснувала недовго, але все одно встигла залишити слід в історії автомобілебудування.
Як і коли з'явився автоконцерн Hummer
Офіційним роком заснування компанії вважається 1992 рік, але ще задовго до цього найбільший автоконцерн General Motors оголосив про незвичайний конкурс. У 1979 році компанія планувала почати випуск тактичного позашляховика, який би не мав аналогів. Головним завданням GM було отримати спритний всюдихід, придатний для використання у військових і бойових операціях. Причому окремим пунктом для дизайну була функціональність. На кузові позашляховика мало залишатися місце, щоб встановити різну зброю або перевозити дрібну військову техніку.
Відповідний прототип для армійського позашляховика знайшовся швидко, проводити повторний конкурс General Motors не довелося. Всюдихід отримав довгу назву - High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle або скорочено HMMWV. Створенням прототипну версій армійських авто займалися Teledyne і Chrysler. У GM були хороші шанси дістати урядовий контракт.
Однак через 3 роки держзамовлення з Пентагону відійшло в руки AM General, що базується в Індіані. Про HMMWV на багато років забули. Поки в кінці 80-х в Панаму не втрутились американські війська. Однією з головних причин успіху машин Хаммер стало те, що ці автомобілі рекламували в процесі військової кампанії проти Саддама Хусейна. Точніше, проти його військ.
Всюдихід HMMWV використовувався під час операції «Буря в пустелі». Світові новини рясніли нарізкою кадрів військових дій у Перській затоці, де періодично показували позашляховик. Ясна річ, незвичайний дизайн, відмінна прохідність і причетність до однієї з важливих історичних подій змусили водіїв захотіти купити цей транспортний засіб.
Про патріотичність американців не потрібно говорити багато слів, вона і так багатьом відома. З цієї причини протягом декількох років величезні позашляховики в «військовому» стилі користувалися стабільним попитом.
Тому 22 січня 1992 року в світі офіційно і задокументовано з'явилася ця культова американська марка. За час існування вона проводила одні з кращих рекламних кампаній і швидко розпродувала рідкісні моделі позашляховиків.
Як тільки на екранах телевізорів заграли всіма барвами всюдиходи HMMWV, знайшлися тисячі охочих придбати настільки оригінальний автомобіль. Деяким автомобілістам було начхати, що це армійська машина і не призначена для цивільних. Спочатку виробник відмовляв у продажу HMMWV цивільним, але після деяких роздумів концерн вирішив випустити масову версію позашляховика.
Арнольд Шварценеггер і перша цивільна версія Hummer
Єдиний і неповторний «термінатор» став одним з перших невійськових, хто придбав довгоочікуваний Хаммер. Шварценеггеру довелося довгий час просити керівництво створити йому цивільну версію всюдихода. Відповіді «ні» Арнольд не сприйняв, тому наполегливо зв'язувався з керівництвом для вирішення питання. Одного дня бренд здався і все ж зробив перший в історії не армійський позашляховик HMMWV.
Спеціально для Арнольда Шварценеггера створили всюдихід, який можна було використовувати на звичайних автомобільних дорогах. Кузов машини пофарбували в стильний пісочний колір, а ходову частину виконали на замовлення на одному із заводів в Мічигані. З того моменту екс-губернатор Каліфорнії почав колекціонувати Хаммери. Зараз крім цивільних версій всюдихода, у нього є модифікація з унікальною силовою установкою, що працює на паливних елементах.
Як тільки в 1990-х тоді ще популярний актор прокотився по американським вулицях на HMMWV, почався серійний випуск всюдихода. Також з легкої подачі Шварценеггера авто перейменували в Hummer.
Фінальний варіант Хаммерів для цивільних практично не відрізнявся від первісної версії для американської армії. З серйозних змін варто виділити тільки більш зручний і комфортабельний салон. Також концерн прибрав з комплектації кулемет Браунінг. В іншому ж нічого надприродного в оновленому позашляховику не було. Основні вузли на кшталт гальм, двигуна, рами та підвіски залишилися колишніми.
Колосальний попит, вартість Hummer і нові моделі
Майже 30 років тому вартість всюдихода можна було назвати неймовірно високою. Таке авто могли дозволити лише одиниці. Ціна стартувала від 50 000 $. Щоб усвідомити весь масштаб, в той час по тій же ціні можна було купити майже 5 Jeep Wrangler.
У 90-х Хаммерами управляли всі, хто міг собі це дозволити. На них каталися реп-виконавці, голлівудські селебрітіс, баскетболісти і т.д. У другій половині десятиліття було продано майже 1 400 екземплярів.
Через 10 років після початку виробництва невійськова версія позашляховика продавалася під назвою Hummer H1. Чому? У 2002 компанія випустила нову версію всюдихода, який отримав ім'я Hummer H2. Але навіть незважаючи на вихід оновленої версії, H1 сходив з конвеєра аж до 2006 року.
Приблизно в середині 2000-х в продаж надійшла версія Hummer H1 Alpha. Даний транспортний засіб став однією з найрозкішніших модифікацій позашляховика. Її оснастили двигуном на 300 кінських сил та об'ємом 6,6 л. Хаммер з'їдав неймовірну кількість палива і забезпечував на дорозі відмінну тягу.
Hummer і General Motors
В кінці 1990-х права на торговельну марку у AM General перекупила корпорація General Motors. Цей автоконцерн планував вивести автомобілі Хаммер на абсолютно новий рівень і зробити їх масовими. Фахівці GM активно працювали саме в цьому напрямку, намагаючись збільшити лінійку моделей і продумуючи нову концепцію для позашляховиків.
Hummer H2, представлений громадськості в 2002 році, був однією з перших спроб популяризувати ТМ. Салон транспортного засобу був вкрай зручним, просторим і зовсім не був схожий на аскетичні армійські всюдиходи. В якості платформи для автомобіля взяли GMT820, яку трохи модифікували і підігнали під параметри Хаммера. На цій же базі в той момент випускалися Cadillac Escalade і Chevrolet Tahoe. Важив позашляховик практично 3 000 кг і пересувався за рахунок міцного мотора на 315 к.с.
Таке рішення General Motors було непоганим. У той період вартість бензину була порівняно невелика, а водії з Америки були в захваті від машин класу SUV. При стартовій ціні в 50 000 $ авто розійшлося хорошим тиражем. Протягом 12 місяців було продано понад 19 000 моделей H2. Ще через рік обсяг продажів досяг позначки в 35 000.
Однак в 2000-х Хаммери були не так тепло прийняті всіма автомобілістами. Деяких обурювали габарити позашляховика, не давала спокою його неекономічність і ціна. Власники більш скромних транспортних засобів критикували GM за те, що в разі аварії корпус Hummer зімне хетчбек або седан за пару секунд. Через це вандали часто розмальовували, дряпали або залишали без скла H2.
Досвідчена корпорація зробила спроби приборкати невдоволену публіку. Тоді компанія придумала абсолютно неймовірну модель всюдихода під назву H2H. У транспортного засобу стояв не стандартний ненажерливий двигун V8, а його модифікований варіант. Передбачалося, що вдосконалена версія двигуна буде використовувати замість палива водень. Таке рішення знизило потужність позашляховика до 177 кінських сил, зате завдало меншої шкоди навколишньому середовищу.
До переваг інновації можна віднести ще й те, що без додаткової заправки авто могло подолати близько 100 км. Однак серійним експериментальна версія Хаммера так і не стала. Мабуть, нікому не хотілося переплачувати за всюдихід, який їде повільніше і його може обігнати будь-седан.
Шлях до компактних габаритів
Яскравий досвід суперечок з громадськістю привів General Motors до нової ідеї. В середині 2000-х автоконцерн вирішив трохи знизити розміри автомобілів Hummer і зробити їх більш компактними. Це дозволить стримати гнів громадськості через те, що громіздкі Хаммери можуть стати причиною смерті в ДТП інших водіїв.
Модель Hummer H3 отримала від конструкторів кузов довжиною 4,74 м. Це був найбільш компактний автомобіль серії за всю історію Хаммерів. Двигун для новинки теж підібрали більш придатний для навколишнього середовища. Тут поставили мотор на 220 кінських сил об'ємом 3,5 л. Раму для новинки довелося сконструювати з нуля, зате на шасі в GM трохи зекономили. Для H3 підійшла деталь, яку використовували в GMC Canyon і Chevrolet Colorado.
Ось ця версія вже не мала ніяких нарікань з боку покупців. Люди оцінили поєднання технічних можливостей і дизайну, тому продажі моделі були максимально високими. Саме за рахунок Hummer H3 бренд увійшов до списку лідерів за темпами зростання і розвитку.
Після успіху компактного Хаммера на світ з'явилася версія позашляховика в кузові пікап. Її назвали H3T.
Особливістю пікапа Hummer стало те, що тут поставили більш продуктивний мотор. Потужність двигуна складала вже 244 кінських сили, а обсяг дорівнював 3,7 л. Трохи пізніше на ринок вийшла поліпшена модифікація H3T з позначкою Alpha. Це був справжній монстр з двигуном V8 на 305 кінських сил і об'ємом 5,3 л.
Найбільш вдалим роком для ТМ став 2006 рік. Тоді розпродали 71 000 позашляховиків американського бренду. Однак після економічної кризи 2008 року кількість реалізованих примірників Hummer стрімко зменшувалася. У той період за рік торгова марка продала близько 27 000 машин. Ще через рік продажі скоротилися до 9 000 примірників.
Криза в поєднанні з низьким попитом на даний тип авто призвела до того, що у Хаммер почалися непрості часи. Автоконцерни налаштувалися під потреби автомобілістів і випускали економічні, малолітражні транспортні засоби. Після важких часів водіям потрібні були дешеві в обслуговуванні авто на дизелі. Ненажерливі монстри не розкуповувалися з колишнім ентузіазмом.
У 2010 році збитковий автомобільний бренд скасували. Корпорація GM намагалася перепродати компанію китайському виробникові Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery, однак, ця угода не була завершена. Причиною стало те, що китайський уряд не схвалив дії «своєї» корпорації і General Motors довелося заморозити виробництво Hummer.
Перезапуск і «зелена» ера
Через 10 років американський концерн GM оголосив про перезапуск легендарних позашляховиків. Прийдешні транспортні засоби збережуть раніше обрану філософію і концепцію Хаммер, але вже будуть максимально відповідати сучасним реаліям.
Незабаром на світ з'явиться Hummer EV, який буде їздити на електриці. Машина в кузові пікап матиме довжину 5,5 м, висоту 2,2 м і дорожній просвіт в 25,7 см. Довжина осі у новинки складе 3,44 м, а кути з'їзду і в'їзду — 31,6 і 41,5 градуса.
Хоча модель їздить на електромоторі, вона легко подолає брід глибиною 60 см і зможе проїжджати перешкоди висотою 40 см. Днище пікапа захистять за допомогою спеціальних сталевих пластин. Вони захищають АКБ і дозволяють зберегти акумулятор від пошкоджень в процесі активної експлуатації.
Старт продажів Hummer EV запланований на осінь наступного року. Спочатку General Motors випустять максимальну версію пікапа. Модифікація Edition One має віддачу в 1014 кінських сил, тримоторну систему і може проїжджати без підзарядки більше 560 км.
Вартість новинки приголомшлива — 112 600 $. Але це не завадило тому, що першу партію автомобілів розкупили всього за 10 хвилин. Це офіційна заява GM.
Цілком можливо, що для бренду перезапуск виявиться вкрай вдалим, і водії проявлять більше інтересу до новинок. Тим більше, що вони безпечніші для навколишнього середовища, мають відмінні технічні характеристики і приємний зовнішній вигляд.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!