Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Культові автомобілі, що зробили переворот в індустрії: 5 легендарних машин сучасності
-
Дата публікації:15 липня 2020
-
Поділитися:
З кожним роком технології розвиваються настільки стрімко, що люди навіть не встигають до них адаптуватися. І якщо ще кілька століть тому на реалізацію одного колосального рішення йшли десятки років, зараз темпи значно прискорилися. А головна причина — революційні рішення кращих вчених, підприємців, бізнесменів і конструкторів, які йшли проти стереотипів. Найсміливіші діячі автомобільної індустрії не боялися експериментів і створювали свою історію. Нехай навіть деякі винаходи здавалися безперспективними, ентузіасти не боялися піти на серйозні ризики.
Тенденція до впровадження спірних рішень почалася ще століття тому. Саме на початку 20 століття американський промисловець впровадив і налагодив серійне виробництво машин. З того моменту все більше людей змогли почали купувати собі транспортні засоби. Причому заслуга Форда була не тільки в капіталізації бізнесу, але і в тому, що бізнесмен зумів до дрібниць налагодити конвеєр. До нього нікому ще не вдавалося створювати на конвеєрі технічно складну продукцію.
Протягом століття натхненні Генрі Фордом винахідники і промисловці створювали найдивовижніші машини. У багатьох відомих нині концернів з'явилася така модель авто, яка повністю змінила свідомість водіїв і перевернула індустрію з ніг на голову. Передбачливі бренди зуміли поєднати 3 головних складових успіху: стиль, технологію і врахувати конкуренцію на ринку. Саме завдяки цьому ми бачимо автомобільну індустрію такою, якою вона є зараз: з електрокарами, гібридами, спортивними машинами всіх форм і розмірів, кросоверами і міні-карами.
До 21 століття накопичилася мінімум дюжина культових автомобілів, які змусили людей дивуватися і переосмислити колишні досягнення. Серед деяких автомобілістів існує думка, що в наш час істотних досягнень в останні 20-30 років не було. Це не так. Нижче розглянемо ТОП-5 машин, які почали випускатися з 2000 року, та які значно змінили розвиток автоіндустрії.
ТОП-5 легендарних авто 21 століття, що змінили сучасність
Tesla Model S
Відкриває список легендарного транспорту нашого століття один з електромобілів американського бренду Tesla — Model S. У 2020 році майже у кожного автоконцерну є власна модель електричного авто. Молоді водії у віці 18-25 років навіть не згадають часи, коли не існувало електричок. А ось в 2012 році Ілона Маска вважали божевільним.
Ніхто не вірив в успіх «зелених» технологій, промисловці вважали розробку АКБ занадто дорогою і нерентабельною. Щоб налагодити виробництво та утилізацію електричних батарей, потрібно було витратити мільярди доларів. Ясна річ, ідею невеликої на той час компанії сприймали скептично. Імениті торгові марки не могли уявити, як Tesla з досить мізерним досвідом складання родстера, зможе налагодити конвеєр з виготовленням електрокарів.
Але як співає Селена Гомес в одній зі своїх пісень — Look at her now. Тепер Tesla входить в когорту найвпливовіших і найбагатших автомобільних виробництв. Незважаючи на високу вартість, транспортні засоби цього американського бренду продаються в неймовірній кількості. Завдяки успішному старту Tesla Model S американський бренд зробив революцію. А тепер за всіма показниками автоконцерн обходить General Motors, Volkswagen Aktiengesellschaft і Toyota.
Більше того, електромобілі стали настільки затребуваними, що їм виділяють окремі рубрики та розділи на сайтах профільних автомобільних видань. У багатьох країнах збираються до 2030-2040 року заборонити або серйозно обмежити випуск моделей на ДВЗ. У пріоритеті тепер «зелені» технології, які не завдають шкоди навколишньому середовищу і не виділяють вихлопні гази. При цьому машини з традиційними дизельними або бензиновими двигунами будуть обкладатися додатковими податками. Водіям доведеться перейти на електрички або хоча б гібриди.
Хто б міг подумати в 2012 році, що таке взагалі можливо. Всі вважали висловлювання Маска занадто оптимістичними і нереальними. Та й зараз громадськість трохи насторожено відноситься до слів розробника і підприємця. Ілон Маск може переоцінювати можливості компанії Тесла. Однак ця людина завжди доводить почате до кінця, нехай навіть із затримками на пару років.
У порівнянні з сучасними автомобілями Tesla Model S виглядає морально застарілим проектом. Але на заміну цьому електрокару бренд давно вже підготував Model 3, а також кросовери Model X і Model Y. кожного разу у Маска виходить все краще захопити вірних шанувальників і скептично налаштованих покупців. Почитайте наш огляд на Tesla Model Y, щоб в цьому переконатися.
Щороку інші концерни випускають свої конкурентні автомобілі, але нікому поки не вдалося перебити інтерес до Tesla. У конкурентних електрокарів або захмарна ціна, або неактуальний і не продуманий дизайн салону. Із зовнішнім виглядом електричного автомобіля чомусь ніхто не партачить, а ось до технологій Тесли конкурентам поки ще далеко.
Але знаєте, що найцікавіше в історії успіху Tesla Model S? Це не перша машина на «зеленій» тязі, але перша, яка привернула до себе увагу громадськості. До Tesla Model S Ілон Маск випускав і інші авто, однак, тільки 8 років тому йому вдалося створити переполох на ринку.
Nissan Juke
Міні-кросовер Nissan Juke з'явився в продажу в 2010 році. І його заслуга на автомобільному ринку — переворот в сфері дизайну та стилю машин. Досі серед автомобілістів ведуться запеклі бої, чи паркетник гідний уваги або можна було придумати щось цікавіше.
В основу зовнішнього вигляду машини ліг концепт Nissan Qazana, який був представлений на Міжнародному автосалоні в Женеві в березні 2009 року. Після цього форуму тисячі водіїв прозвали шоу-кар одним з найпривабливіших у світі. Злозичливці порівнювали новинку з Multipla від Fiat. Знайдіть, як виглядає це «чудо». Навіть неприхильникам Нісана подібне порівняння здається трохи жорстоким і образливим.
Добре, що все склалося якнайкраще. Поки частина покупців хейтить Juke на всіх можливих ресурсах, інші закохалися в концепцію міні-кросовера. Японський автомобіль підкорив автомобілістів зручним салоном, відмінною повороткістю на дорозі і безпроблемною експлуатацією.
Крім того, зовнішній вигляд паркетника від Nissan вийшов настільки прогресивним, що досі виглядає привабливо на дорозі. Уже 10 років поспіль модель користується стабільним попитом, розходиться хорошими партіями навіть в старому дизайні і заслуговує безмежну любов водіїв.
Друге покоління моделі побачило світ рівно рік тому, але на кількість продажів попереднього покоління це не вплинуло. Новинка виглядає більш актуальною і подобається широкій аудиторії. Але багатьом все одно більше подобається варіант 10-річної давності. Це справжній успіх!
Після Nissan тренд на мініатюрні кросовери намагалися підхопити інші виробники. Наприклад, Volkswagen, Opel, Renault, Peugeot і т.д. І хоч успіх Juke нікому побити не вдалося, зате такі машини теж знайшли свого покупця. Одразу за модою на міні-кросовери з'явився тренд на компактні вени.
На чому полягає головний секрет успіху Nissan Juke:
● використання підвіски для хетчбеку;
● збільшення кліренсу на кілька сантиметрів;
● оновлені елементів підвіски;
● молодіжний кузов;
● можливість опціонально поставити повний привід;
● грамотна робота маркетингового відділу.
BMW X6
Продовжимо огляд середньорозмірних кросоверів історією про BMW X6. Цьому красеню вдалося у свій час затьмарити багатьох конкурентів. Дана модель була не єдиною в світі, яка намагалася розповсюдити ідею про невеликі позашляховики. За кілька років до прем'єри BMW X6 концерн SsangYong представив модель Actyon. Вона теж мала дуже цікавий вид, урізані в порівнянні з позашляховиками габарити і деякі цікаві функції.
Але тільки ось на відміну від напрацювання баварського бренду SsangYong Actyon взагалі залишився непоміченим. Одна з причин — поганий маркетинг. Якби бренд зумів провести нормальну рекламну кампанію, тоді б тут мова йшла зовсім про іншу машину.
Тоді невже BMW вдалося стати популярним на ринку виключно за рахунок грамотного PR? Ні, тут комплексно спрацював кожен фактор. Спочатку компанія пафосно представила середньорозмірний кросовер X6 в окремому павільйоні на автосалоні у Франкфурті. А потім вдало презентувала нетрадиційний дизайн BMW X5. Адже під час масових обговорень бренд одразу підготував абсолютно нову серійну машину. Як ви вже здогадалися, це була BMW X6.
У 2007 році у Франкфурті дизайнеру П'єру Леклерку довелося довго і наполегливо відповідати на запитання про концепт нового кросовера. Бельгійському дизайнеру задавали безліч питань, чи варто було так скорочувати стійки, чому не вибрали інший форм-фактор і т.д. І хто б з критиків знав, що дизайнер створить абсолютно новий клас машин. Досі багато компаній орієнтуються саме на той легендарний SUV і більше вже ніколи індустрія не повернеться до витоків.
BMW існує більше століття, тому на рахунку бренду багато інноваційних рішень. Уже не перший раз фахівці з Баварії дивували публіку новими рішеннями і розвитком нового сегмента. І що ще більш дивно, всі завжди попадаються на гачок маркетингових компаній БМВ, розкуповуючи машини бренду одна за одною.
Хтось вважає, що для компанії культовим стало створення BMW X5. Однак це не так. X5 E70 — друге покоління повнорозмірного кросовера, що забезпечує власнику все необхідне. Автомобіль комфортний, великогабаритний і статусний. BMW X6 ж є «урізаною» і дешевшою версією X5.
Тобто, автомобіліст ніби як управляє супер крутою машиною, а начебто, і чимось трохи гіршим горезвісної «п'ятірки». Рекламний відділ БМВ зробив все, щоб люди кинулися купувати новинку. Особливо ті, кому не подобаються повноформатні позашляховики або хочеться зберегти трохи грошей.
І після успішного старту на автомобільному ринку почали виходити клони BMW X6 тільки від інших брендів. Наслідувати баварську компанію почали всі без винятку: преміальні автоконцерни, виробники нижчого класу і навіть китайські заводи.
У 2020 році експерти пророкують крах імперії компактних кросоверів. Проте продажі говорять про зворотне, особливо в регіонах. Водіям досі не набрид цей підклас машин, і вони активно купують паркетники в купейному кузові. У нас на сайті навіть є новина про це.
Dacia Logan
Ось і несподіваний поворот для наших читачів. Особливо якщо порівнювати Dacia Logan з машинами в першій трійці. Насправді, цей бюджетний автомобіль теж зробив революцію на первинному ринку. Підрозділ Renault в Румунії зумів випустити такий седан, який буквально заполонив вулиці багатьох міст в СНД. Правда, не назавжди, а лише в певний період.
Ця модель випускається з 2004 року і приблизно тоді ж її почали помічати водії з України, Білорусі та інших сусідніх країн. Модель стала альтернативою більш дорогим авто, вживаному транспорту, зробленому в СРСР і недовговічним машинам з КНР.
В середині 2000-х серед наших співвітчизників почалося полювання за компактними автомобілями Dacia. Автомобілістам сподобалася приємна ціна, компактні габарити і прийнятні характеристики транспорту. Свого часу у нас можна було знайти Logan тільки з шильдиком румунського підрозділу. Але пізніше виробник замінив його традиційним шильдиком Renault. Ось чому більша частина водіїв вже не асоціює цей транспортний засіб з Румунією.
Через пару років в Україну почали привозити інші авто категорії економ: VW Polo, Hyundai Accent, Kia Solaris і т.д. Однак Logan досі утримується в ТОП-5 недорогих машин і повністю задовольняє запити покупців.
Виробник регулярно допрацьовує платформу, доповнює модель новими можливостями і трохи модифікує зовнішній вигляд. Завдяки цьому автомобіль довго не ламається, спокійно проїжджає без поломок до 200 000 км по наших вбитих дорогах і поводиться відмінно. Єдина складність, яка виникає у власників такого авто — пошук хорошого автомобільного сервісу. Пристрій французьких машин відрізняється, тому і ремонтувати їх складніше. Потрібно шукати спеціального майстра.
Volvo XC60
Volvo XC60 — найбезпечніший в світі автомобіль протягом багатьох років. За даними рейтингу Euro NCAP, безпека компактного кросовера від шведського автоконцерну становить 98% для дорослого пасажира. Причому активна безпека машини становить цілих 95%! Нехай комусь модель здається нічим непримітною і нудною, але саме вона стала основою для створення безпечних автомобілів.
Саме в XC60 почали встановлювати сучасні технології та асистенти, спрямовані на підвищення безпеки. Компанія Volvo мало не єдиною в світі в 2008 році продемонструвала унікальний пакет систем, які оберігають водія і пасажирів від багатьох небезпек. Це зараз багато електронних асистентів безпеки встановлюють за замовчуванням, але ще 10 років тому ситуація була зовсім інша.
Спочатку в Volvo XC60 встановили розумну систему, яка працювала в якості екстреного автоматичного гальмування. На краш-тестах асистент не завжди спрацьовував зі 100% точністю. Однак фахівці зі Швеції зуміли запалити інтерес в очах інших водіїв і концернів. Технологію поступово перейняли й інші бренди. Спершу помічник встановлювали в дорогих моделях автомобілів, через кілька років його додали в комплектацію транспортів середнього і доступного цінового сегмента. Більше того, в Європі такий асистент обов'язковий до установки у всіх видах автомобільного транспорту.
Відразу після екстреної системи гальмування в компактному кросовері з'явилися: технологія контролю за смугою, зупинка перед об'єктом, аналіз сліпих зон, оцінка місцевості перед паркуванням, датчик для стеження за автомобілями ззаду і т.д. Напрацювання Volvo багато в чому сприяли появі автопілотів. У гонитві за автономністю автовиробники почали впроваджувати системні помічники, покращувати їх навички для моніторингу місцевості. Хоча XC60 був одним з перших на шляху до автономного управління, найближче поки до реалізації задуму підібралися американські розробники з Tesla. Тут потрібно знову згадати про автопілот у Model Y.
Інші моделі Volvo теж забезпечують високий рівень надійності. Тільки ось нікому поки що не вдалося перевершити Volvo XC60 за кількістю продажів і популярності. Найбільше модель в США сподобалася сімейним парам з кількома дітьми. Були часи, коли авто вважалося хітом продажів і розходилося на території Штатів швидше за інших машин шведського автоконцерну.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!