Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Легендарний Mercedes-Benz і жінки, що вплинули на розвиток світового автопрому
-
Дата публікації:5 травня 2020
-
Поділитися:
У сучасному світі навряд чи знайдеться людина, яка не чула б про автомобілі Mercedes-Benz. Історія бренду, який дав початок всьому світовому автопрому, настільки багатогранна і обширна, що стала головною темою десятка книг. На особливу увагу заслуговує створення концерну і ідея назви Mercedes.
Як і будь-яка велика історія, поява бренду має цікаву передісторію. Почалася вона з двох німецьких автомобільних компаній Benz & Cie і Daimler-Motoren-Gesellschaft. У 1926 році вони об'єднали спільні зусилля і створили бренд, який вже понад 100 років займає провідні позиції на світовому автомобільному ринку.
Історія Benz & Cie
Карл Фрідріх Бенц заснував свою компанію в 1883 році, яка на початку спеціалізувалася на виробництві двигунів внутрішнього згоряння. Уже в 1885 році Бенц винайшов транспортний засіб, який сміливо можна назвати першим автомобілем. Після успішної заміни спирту бензином, випуску карбюраторів, свічок запалювання, наступною розробкою талановитого німецького конструктора став перший самохідний триколісний автомобіль з бензиновим двигуном.
Рік по тому інженер отримав патент на транспортний засіб, що працює на бензині. Після цього Benz Patent-Motorwagen вперше виїхав на вулиці міста Мангейм і згодом це авто запустили в серійне виробництво.
Початок шляху Daimler-Motoren-Gesellschaft
У такому вигляді компанію заснували трохи пізніше в 1890 році, але розробки власного автомобіля Готтлібом Даймлером почалися раніше. Готтліб з компаньйоном Вільгельмом Майбахом активно працювали над проектуванням автомобіля в тому ж році, що і Бенц над своїм триколісним транспортом.
Перші істотні досягнення компанії:
● перший мотоцикл в 1885 році з'явився, завдяки випуску компанією одноциліндрового двигуна та встановлення його на велосипед;
● патент на двоциліндровий V-подібний 1,5-сильний двигун об'ємом 0,5 л.
Даний силовий агрегат згодом дістався автомобілю Daimler Stahlradwagen. Конструкція стала справжнім передовим рішенням, оскільки її створили з заліза, яке на той час ще масово не використовували. Новий Stahlradwagen отримав чотири колеса і перші сучасні шини — на великі сталеві колеса конструктори наділи каучукові ободи.
У 1890 році інженери створюють нову компанію під назвою Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) і паралельно розробляють 4-циліндровий мотор.
Історія суперництва
Перша зустріч Benz Patent-Motorwagen і Daimler Stahlradwagen відбулася в 1889 році в Парижі, де обидві компанії представляли світовій публіці свої розробки. Конструкція Даймлера і Майбаха зацікавила місцевого промисловця Армана Пежо, який пізніше став власником патенту на використаний силовий агрегат.
Протягом наступних 10 років Бенц, Даймлер і Майбах займаються вдосконаленням своїх розробок, випускають нові моделі. Так, Бенц випустив Victoria і Velo, а Даймлер — Phoenix в 1897 році. З кожною новою розробкою збільшувалася потужність і швидкість, а разом з ними і обсяги продажів компаній.
Крім перевірок і тестів, починається період перших змагальних пробігів на кілька сотень кілометрів. У 1894 році Benz Velo взяв участь в гонці за маршрутом Париж-Руан, чим поклав початок шляху марки в автоспорті. DMG Phoenix також брав активну участь в різних спортивних змаганнях.
Новий виток розвитку Daimler почався в 1899 році. На той час Daimler Phoenix активно використовувала в гонках команда дилера Еміля Єллінека, яка виступала під псевдонімом Mercedes. Гонщики виступили успішно, але Еміль був незадоволений потужністю і керованістю автомобіля. Емілю вдалося умовити Вільгельма Майбаха запустити розробку більш потужної моделі гоночного авто, пообіцявши натомість замовлення відразу на 36 машин.
Всього лише за 7 місяців Майбах розробив 35-сильну новинку, яка отримала назву Mercedes 35PS і поступила в продаж на ринках Франції, Бельгії, Австро-Угорщини, США. Модель викликала справжній фурор на змаганнях, яка істотно позначилася на подальшій долі Daimler. Компанія відразу запустила серійний випуск 4-місної версії моделі «дубль-фаетон», яка отримала величезну популярність.
У 1902 році компанія зареєструвала торговельну марку Mercedes, розробила емблему і випустила новий Mercedes Simplex. Співпраця з Емілем Єллінеком тривала до 1907 року, а ще через 19 років відбулося велике возз’єднання Daimler з Benz.
Роль жінки в історії Mercedes-Benz
Не можна обійти стороною і роль жінок в цій історії, оскільки їх внесок в розвиток автомобілебудування досить вагомий. Дружина Бенца Берта повністю підтримувала чоловіка в його захопленні і починаннях. Вона допомагала і фінансовою підтримкою, і брала активну участь у випробуванні майбутнього автомобіля.
Берта Бенц одночасно допомогла чоловікові повірити в розробку, показала іншим справжні здібності першого автомобіля і увійшла в історію, як перша подорожувальниця на авто. Разом з двома синами жінка таємно вирушила на Benz Patent-Motorwagen до мами, яка жила за 100 км. Якщо сьогодні це звучить банально, то на той час це було героїзмом з кількох причин:
● максимальна швидкість триколісного автомобіля Бенца — 16 км/год;
● подолання відстані в 200 км не могло обійтися без необхідності прочистити карбюратор, полагодити гальма, ланцюг приводу, вирішити проблеми з перегрівом двигуна;
● АЗС в той час ще не було, бензин потрібно було купувати в аптеках на дорозі;
● 0,9-сильної потужності не вистачало для подолання більшості крутих підйомів (допомагали сини).
Навіть ці труднощі не стали перешкодою для Берти, і в підсумку подорож замінила повноцінну рекламну кампанію Benz Patent-Motorwagen.
Ім'я ще однієї жінки, яка визначила подальшу історію бренду — Адріана Мануела Рамона Єллінек (Adriana Manuela Ramona Jellinek) — дочка підприємця і представника автогоночної команди Еміля Єллінека. У родинному колі дівчину називали Mercedes (в честь Діви Марії Милосердної), і батько наполіг, щоб новий автомобіль, розроблений Майбахом в 1901 році, отримав її ім'я. Сама дівчина, якій на той момент виповнилося 10 років, ні раніше, ні пізніше не проявляла інтерес до техніки і автомобілів.
Відомому в автомобільному світі імені Mercedes вже 120 років, а легендарний бренд все так же успішно утримує лідерські позиції у виробництві автомобілів преміального класу.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!