Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
LEXUS NX другого покоління: чим підкорюватиме покупців новинка у 2022 році
-
Дата публікації:23 серпня 2021
-
Поділитися:
На особливу увагу зміна поколінь компактного міського кросовера заслуговує хоча б тому, що модель японського бренду постійно входить до десятки найбільш продаваних преміальних авто в нашому регіоні. Перше покоління паркетника випустили ще у 2014 році, і з того часу виробник лише в Європі продав 170 тисяч екземплярів. Враховуючи сегмент та цінові рамки, це досить пристойний результат.
Зміною поколінь бренд планує зробити модель ще привабливішою, а також розширити цільову аудиторію, запропонувавши покупцям кілька різних версій, у тому числі турбо, класичний і гібрид, що підключається, спортивну модифікацію F-Sport з покращеною керованістю і більш агресивною зовнішністю.
Не за горами той час, коли новинка надійде у продаж, а значить, і незабаром з'явиться на страхових аукціонах США. Тому спробуємо детально розібратися, чим кардинально друге покоління відрізняється від попередника, і чому саме ця генерація варта того, щоб трохи почекати.
Зовнішні зміни
Зовні новинка 2022 модельного року, загалом, зберегла вигляд попередника, хоча з доопрацюваннями автомобіль став мускулистішим, гострих граней поменшало. Мінімальні зміни зовнішності можна пояснити тим, що актуальний позашляховик досі непогано продається. Водночас розробники стверджують, що 95% деталей та компонентів кросу розроблено заново.
Дизайнерам вдалося додати м'язистості завдяки вертикальній установці фірмової радіаторної решітки з незначним напливом капота і подовженою колісною базою. Ключова зміна на кормі – ліхтарі L-подібної форми, об'єднані між собою активною світлодіодною перемичкою у дусі моделей UX та IS. Вперше виробник відмовився від фірмового логотипу, замінивши його літерами на задніх дверях. Також кардинально переглянуто палітру відтінків кузова.
Новий NX змінив платформу на GA-K (архітектура TNGA). Зі зміною поколінь підросли і габарити:
- довжина – +20 мм;
- колісна база – +30 мм;
- ширина – +20 мм;
- висота - +5 мм.
Для деяких комплектацій (NX 350 та NX 450h+) новинки буде також доступний пакет F Sport. Він включає 20-дюймові глянсові чорні колісні диски, рейлінги на даху, агресивніший дизайн передньої частини кузова, акценти темного графіту, ну і, звичайно ж, модернізовану підвіску.
Зміни у салоні
Набагато більше змін зміна поколінь привнесла до салону. Виробник кардинально переглянув концепцію внутрішнього оформлення. Тепер вона називається Tazuna (з японської - "вуздечка"), і її головна ідея - управління на інтуїтивно зрозумілому рівні, при якому водій зосереджений виключно на дорозі. І саме NX другої генерації став первістком у лінійці, який приміряв на собі нову концепцію.
Із ключових змін:
- відмова від тачпада або контролера сенсорної панелі на центральній консолі;
- повністю оновлена мультимедійна система Lexus Interface (NX 2022 першим у лінійці бренду отримає таку систему), яка тепер більше орієнтована на водія. Для стандартної комплектації передбачений екран діагоналлю 9,8 дюймів, для топової – 14 дюймів;
- новий віртуальний помічник із голосовим керуванням Hey Lexus – допомагає керувати навігацією, клімат-контролем, мультимедіа, підключеним смартфоном, відкриттям-закриттям вікон;
- пакет внутрішнього підсвічування салону, що включає 64 кольори та 14 тем освітлення;
- сенсорні панелі на спицях керма;
- проекційний дисплей.
Майже все збільшення колісної бази припало на збільшення простору на задньому ряду. Також нова платформа дозволила збільшити об'єм багажного відділення та поставити нові передні сидіння. Ергономіка салону розраховувалася виходячи з результатів міжнародних досліджень.
Оздоблення салону буде доступне в кількох отенках, у тому числі в ефектній синтетичній шкірі Rioja Red. У дорожчих комплектаціях - вставки з натурального дерева по салону.
Гібрид, що заряджається, - вперше в лінійці Lexus
Один з найвідоміших розкішних позашляховиків першим у лінійці бренду отримав версію з гібридом, що підключається. Водночас виробник не став відмовлятися від традиційної гібридної модифікації. Тому Lexus NX 2022 буде доступний з чотирма різними варіантами трансмісії.
Лінійка двигунів для кросовера другого покоління:
- NX 200 – базовий 2.0-літровий 150-сильний двигун;
- NX 250 – 2.5-літровий атмосферний чотирициліндровий двигун потужністю 203 кінських сили в тандемі з 8-ступінчастою АКПП, привід – передній або повний;
- NX 350 – 2,4-літровий 274-сильний турбомотор, 8-ступінчастий АКПП, стандартний повний привід;
- NX 350h – традиційний гідрид з 2.5-літровим ДВС та двома електромоторами загальною потужністю 239 кінських сил
- NX 450h+ – гібрид, що заряджається, з 306-сильною силовою установкою (2,5-літровий традиційний бензиновий мотор і електродвигун на задній осі) і повним приводом.
Що стосується витрати палива, найекономнішою версією буде NX 350h, якому на 100 км шляху потрібно 6.5 літрів. Цікаво, що всі версії оснащені баком однакового об'єму (на 55 л) та ідентичними багажниками. Гібрид, що заряджається, здатний проїхати на одній електриці 63 км. Заряджається акумулятор із стандартною станцією 4,5 години, із зарядною станцією 2-го рівня – за 2,5 години. Lexus NX 450h+ оснащений системою Predictive Efficient Drive, яка пов'язана з навігацією та за рахунок різних підказок дозволяє оптимізувати витрати енергії. Хоча потужність всіх двигунів зросла, одночасно з цим викиди CO2 вдалося знизити на 10%.
Більш сучасна електроніка
Що дійсно сильно відрізняє кросовер другого покоління від попередника – це електроніка і перелік функцій. Помітно модернізувати ці моменти дозволила нова модульна платформа GA-K з оптимізованим компонуванням вузлів та агрегатів.
Насамперед, хочеться відзначити такі інтелектуальні сервіси:
- хмарна навігація, що підтримує геолокацію та керування голосовими командами Hey Lexus;
- стандартна для всіх комплектацій система дистанційного контролю з доступом через програму Lexus Link. Дозволяє дистанційно керувати клімат-контролем, закривати-відчиняти вікна;
- нове покоління системи безпеки Lexus Safety System+;
- адаптований круїз-контроль;
- електронний замок для дверей E-Latch.
З цікавих функцій оновленого кросовера – панорамний скляний дах, цифровий ключ, що дозволяє замінити брелок на смартфон, підігрів передніх сидінь стандартної комплектації. Дилери очікують на новинку вже до третього кварталу 2021 року. Ціни поки що не розголошують.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!