Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Чому в Америці немає французьких і китайських авто, а також моделей для ринку СНД?
-
Дата публікації:4 серпня 2020
-
Поділитися:
Чи є в північноамериканському регіоні французькі машини? Чи варто замислюватися над пригоном такого транспорту і де шукати якісні варіанти? Саме такі питання безліч разів задають нашим менеджерам допитливі клієнти. Нарешті ми готові поділитися з вами своїм баченням ситуації і розповісти, чому ж в Америці немає французьких авто.
Якщо уважно розглянути ринок вживаного транспорту в США, можна зробити кілька цікавих висновків. По-перше, тут, що цілком логічно, дуже багато машин американського виробництва. По-друге, добре продаються японські і навіть південнокорейські моделі. По-третє, можна зустріти рідкісні моделі європейських автоконцернів, наприклад, італійські спорткари або англійські позашляховики (Ленд Ровер) або класичні Ягуари.
А ось французький автопром практично повністю відсутній. Звичайно ж, можна підшукати хороші раритетні варіанти, але вони більше до душі колекціонерам. Автомобілів для масового покупця в Штатах немає. Розберемося з основними причинами відсутності на ринку Пежо, Сітроен і Рено.
Розглянемо основні причини, чому в Америці на ринку немає французьких, китайських автомобілів і машин для СНД.
Причина 1. Фінансові труднощі
У 80-ті роки минулого століття французькі автовиробники активно працювали з європейськими покупцями. Група компаній PSA навіть викупила дилерську мережу Крайслер для продажів авто в Європі, але незабаром почала відчувати серйозні фінансові труднощі. Майже п'ять років автобренд отримував прямі збитки, в той час як японські автовиробники активно завойовували Штати. Французи втратили свій шанс проявити активність за океаном і майже повністю програли в боротьбі. Хоча деякий час в США компанія була представлена популярними міськими седанами і хетчбеками, але це не тривало дуже довго.
Причина 2. Запекла боротьба між американцями і японцями
Французькі автомобілі опинилися між двох вогнів під час автомобільних воєн. Американські і японські автовиробники пропонували кращі машини з точки зору дизайну і технічних характеристик. А Франція значно завищила вартість на свій седан та опинилася на верхньому рядку поряд з лідерами. Хоча за всіма показниками вона до цього місця не дотягувала. Тому європейський автомобіль просто не стали купувати. Автолюбителів просто злякала дуже висока вартість і невідповідність класу (на їхню думку).
Причина 3. Захист інтересів місцевих компаній
На вищому рівні були прийняті закони, які безпосередньо захищали інтереси американських виробників. Жорстке законодавство стосувалося імпорту автомобілів, вироблених за межами Америки. Додаткове оподаткування не давало можливості іншим автобрендам перевозити транспорт і успішно його продавати багатим американцям.
Причина 4. Нелюбов американців до химерних французьких автомобілів
Велика частина жителів США не дуже добре ставиться до французьких автомобілів через їх незвичайний зовнішній вигляд. Навіть на початку 90-х форми машин відрізнялися від того, що було представлено на ринку. Це безпосередньо позначилося на загальній кількості продажів. З середини 80-х обсяг скоротився в чотири рази. І це ніяк не було пов'язано з якістю транспорту! Французи вирішили закрити свою дилерську мережу і зосередитися на реалізації автотранспорту в рідній Європі.
Також варто відзначити, що в середині 90-х у автобренда не залишилося цікавих для американців автомобілів. Водії з США звикли до великих позашляховиків і пікапів, а європейці пропонували седани і універсали.
Причина 5. Низька безпека
Навіть якби боротьбу французи не програли, вони все одно б не змогли продавати свої автомобілі в США. Справа в тому, що вже в середині 90-х років серйозно змінилися стандарти безпеки транспортних засобів. Американці стали більш вимогливими до європейських машин. Тому автовиробникам довелося швидко перебудовуватися і створювати авто виключно для північноамериканського регіону. Японським фахівцям і деяким європейським брендам це вдалося. Вони залишилися на ринку і продовжують успішно продавати машини. А ось Сітроен, Пежо і Рено перебудуватися не змогли, тому поступилися своїм місцем більш успішним компаніям.
Чому немає автомобілів з Китаю?
У США також немає автомобілів з Піднебесної. В першу чергу це пов'язано саме з питанням безпеки. На внутрішній ринок машини не проходять через те, що руйнуються при будь-якій аварії. Їздити на такому транспорті занадто небезпечно, особливо з огляду на високі швидкості на автобанах в Америці. Авто без відповідної сертифікації не продаються всередині країни.
Чому немає авто для СНД і європейських країн?
З тої ж причини! Низька безпека для водія і пасажирів роблять неможливим продаж таких автомобілів в США. Крім того, наші виробники просто не зможуть витримати конкуренцію з місцевими компаніями, адже їм складно утриматися навіть на місцевому ринку. В Україні і Росії активно продаються південнокорейські авто, а локальне виробництво зростає дуже і дуже повільно.
Також європейські Polo, Creta, Solaris або інші не проходять по стандартам якості. Метал, якість зварювальних швів або точок, внутрішнє оздоблення не ідеальне. Американці точно ніколи не будуть купувати європейські машини, адже у них є великий вибір місцевих авто.
У Сполучених Штатах Америки, звичайно ж, можна пошукати недорогі версії Шевроле. Наприклад, на деяких аукціонах все ще зустрічаються Aveo до 2011 року випуску. Ця модель в Штатах продавалася дуже слабо. Вона була розроблена спеціально для ринків, що розвиваються і країн третього світу.
Універсали і дизеля.
Також в північноамериканському регіоні практично повністю відсутні дизельні варіанти авто і універсали. Наприклад, є європейські Гольфи в кузові універсал, але немає більш престижних Пасатів. Це також пов'язано з великою кількістю потужних і містких позашляховиків на ринку.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!