Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Пригін авто із США для українців: усі правила і нюанси

-
Дата публікації:8 квітня 2019
-
Поділитися:
Після того, як в Україні були прийняті нові закони про пільгове розмитнення автомобілів (у 2016 році законопроект №3251, а в 2018 р - №8487 і 8488), правила на автомобільному ринку країни істотно змінилися. Скандальна ситуація з «євробляхами» привела до того, що цей вид придбання авто став далеко не дешевим і не найвигіднішим. Купити ж нову машину в автосалоні може дозволити собі далеко не кожен. А покупка вживаного автомобіля в самій Україні дуже ризикована і затратна в часі і засобах. На цьому тлі в країні в останні роки стрімко розвивається напрямок пригону битих, але таких, що підлягають ремонту і подальшій успішній експлуатації, автомашин з США. Як на перший погляд не дивно, але, не дивлячись на те, що мова йде про доставку з іншого кінця світу, при якій товар долає десятки тисяч кілометрів морями і океанами, така покупка може бути вельми вигідною.
При підготовці цієї статті автор вивчив роботу кількох компаній, що займаються купівлею авто з США для українських клієнтів. Фірм цих досить багато і рівень сервісу у них різний. І справа не тільки в привітності персоналу. Головне — гарантії, зобов'язання, які беруть на себе ці компанії. І тут можна сміливо рекомендувати компанію «Columb Trade». Розмовляю з її засновником і експертом по американським автомобільним аукціонам Володимиром Ковелем.
- Володимире, наскільки мені відомо, ви раніше займалися аналогічним бізнесом в Білорусі?
- Так, я родом звідти і тривалий час займався підбором і продажем автомобілів із США в Білорусі. Там цей бізнес почав розвиватися раніше, ніж в Україні. Хоча схема цього розвитку аналогічна. Коли в Україні був прийнятий закон №3251 «про пільгове розмитнення», тут, можна сказати, був «дикий захід» — мало хто розумів, як це все працює. Привозилися неякісні автомобілі, оскільки менеджери не вміли їх вибирати.
В такому форматі роботи я побачив велику можливість і почав консультувати великі компанії і навчати менеджерів з продажу.
Я розробив і впровадив власну методику навчання. За нею, якщо на це навчання виділяти два дні на тиждень, то за пару місяців зі звичайного менеджера з продажу можна зробити професіонала по автомобільним аукціонів.
- Чим такий фахівець відрізняється від того, який не пройшов навчання?
- Головне — він купує тільки хороші машини, так як вміє їх розпізнавати. Він вміє перевіряти достовірність інформації по автомобілю, отримувати достовірні відомості з різних джерел (наприклад, з баз в США Carfax, AutoCheck). Часом продавці по той бік океану вдаються до різного роду хитрощів, щоб позбутися і отримати вигоду від битого автомобіля. Тобто, наприклад, машина була вдарена, її підфарбували і виставили на торги як цілу. Потім цей автомобіль привозять в український порт, де клієнт розуміє, що все не так добре, як йому говорив менеджер в компанії, і багато чого потрібно тепер переробляти. А це вимагає чималих додаткових витрат.
Я навчив менеджерів визначати оптимальну вартість машини, навчав стратегії аукціонів, принципам їх роботи, тому, як робити виграшні ставки, як виявити шахраїв по ту сторону комп'ютерного екрану і як зробити покупку максимально вигідну для клієнта.
Найважливіший момент — прозоре ціноутворення. До того, як ми почали працювати в Україні, люди тут не знали принципи чесного ціноутворення в цьому бізнесі. Замовляли, припустимо, «Volkswagen Passat SE» 2016 року випуску за 22-24 тис. доларів і цю машину за такою ціною їм подавали. Компанія її привозила, розмитнювала, робила ремонт, сертифікат і ставила на облік.
Згідно з моєю методикою, менеджер повідомляє клієнтові, за якою вартістю була виграна машина на аукціоні, і після цього робить інші розрахунки. Це змінило авторинок України, його бізнес-модель. Люди почали торгуватися і стали користуватися перевагами аукціонів. Якщо людина виграє машину за 7 000 $, а збиралася поставити 12 000 $, то він вже економить $ 5000. А раніше цю різницю в економії забирали компанії-постачальники автомобілів. Ніхто клієнтові не показував реальну ставку на аукціоні. Так само у випадку зборів, доставки, ремонту і всього іншого.
Великим компаніям я запропонував навчати їх менеджерів чесної прозорої роботи, що дозволяє в подальшому залучити більшу кількість клієнтів, яким це, звичайно ж, подобається. І продажі у таких компаній зросли за рахунок чесного ціноутворення.
- Пане Володимире, в одному з недавніх випусків популярної програми для автолюбителів «Джедаі» на каналі 2 + 2 ви давали свої коментарі з приводу американських автомобільних аукціонів ...
- Так, я говорив і про чесні торги, і про те, як важливо отримати всю інформацію про автомобіль, щоб не нарватися на шахрайство. Даю посилання на цю програму.
- Таке питання, як взагалі може статися, що привезти автомобіль з Америки може бути вигідніше, ніж пригнати з Європи або з Росії?
- У цьому ключове слово — вигода. Реальність така, що коли клієнт в Україні купує, наприклад, новий автомобіль 2018 року випуску в автосалоні, то після закінчення угоди машина автоматично втрачає третину вартості. Тобто, якщо купив за 30 тис. дол, то продати зможе не дорожче ніж приблизно 23 тис. дол. (через рік), і це втрата 7 тис дол. всього за рік експлуатації! І це не весь мінус. Ще буде дороге обслуговування, так як авто на гарантії і багато інших витрат пов'язаних з експлуатацією. З Америки таку ж машину можна привезти за 17 тис. дол. При цьому клієнт може трохи поїздити і продати американську машину дорожче, ніж купив — за 21 тисячу. І, хоча, прийнято вважати, що покупка автомобіля не буває прибутковою, в цьому випадку вигода від такого придбання очевидна. Різниця в 13 тисячі доларів, думаю, істотна. А дохід від продажу такого авто 4 000 дуже приємний бонус.
|
Куплений |
Проданий |
Збитки |
Прибуток |
Новий автомобіль в Україні |
$30000 |
$23000 |
$7000 |
++++++ |
Аналог з США |
$17000 |
$21000 |
++++++ |
$4000 |
А щодо порівняння покупок з аукціонів США і ринків Європи і Росії, то скажу наступне. Ціноутворення нових, цілих, не битих автомобілів в США таке ж, як в Європі. Наприклад, якщо взяли автомобіль в лізинг, на нього є лізингові платежі, є залишкова вартість. Такі автомобілі також возять з США і купують їх на таких аукціонах як manheim.com і cars.com, але рідше, ніж биті. І їх придбання обходиться дорожче, ніж покупка авто з Європи або приблизно стільки ж.
Ми ж купуємо биті машини на страхових аукціонах copart.com, iaai.com, Adesa.com, ebaymotors.com, ove.com, npa.com.
Ці авто після ДТП з ушкодженнями різного ступеня, або іншого випадку аварії, крадіжки, граду, утоплення в прісній воді, або після якого на автомобіль видається документ, що забороняє його рух по території США, Канади і Мексики. Це дало розвиток аукціонних торгів і експорту автомобілів. У 1982 році з'являється аукціон Copart — і починається нова ера продажу битих авто.
При цьому, коли людина в Америці купує автомобіль, скажімо, в лізинг або кредит, то з самого початку користування машина повинна бути повністю застрахованою. Якщо такий автомобіль потрапляє в аварію, то страхова компанія повинна сплатити банку, який видав кредит, повну залишкову вартість машини. І в цих умовах страхові компанії могли б втрачати багато грошей і навіть розорятися.
Але американці — народ прагматичний, вміють «з грошей зробити гроші». Тому тамтешні страхові компанії почали продавати страховки як цінні папери — страхові опціони — на фондових біржах. Тобто, вони перекладали ризики, свою відповідальність за страховий випадок з машиною на покупців цінних паперів. Модель така, що якщо з автомобілем нічого не трапляється, то такий покупець страхового опціону отримує прибуток. Якщо ж відбувається страховий випадок, то вартість страхового опціону виходить в нуль. За статистикою страхові випадки (ДТП, утоплення автомобіля і т.п.) відбуваються приблизно з 10-12% від усіх застрахованих. Покупці на фондових біржах — люди, які мають чималі гроші і скуповують цінні папери у великих кількостях. При згаданих 10-12% страхових випадків їх втрати «розчиняються» в одержуваному прибутку від решти 90%. У підсумку задоволені всі. А страхова компанія отримує битий автомобіль за залишковою, іноді нульовою вартістю і виставляє його на продаж на аукціоні дуже недорого. Тут ми його і купуємо.
Що стосується порівняння з Європою, то там фондовий ринок в порівнянні з США розвинений слабо, а в Росії його практично немає. Тому страхові копанні після настання страхових випадків повертають гроші клієнту, а машину їм доводиться відновлювати і виставляти на продаж недешево, щоб мінімізувати свої втрати.
- Які існують ризики в придбанні автомобіля в США?
- Ці ризики по обидві сторони океану. Як я вже говорив, в Америці теж є шахраї, які можуть підсунути недосвідчений покупцеві автомобіль на вигляд цілий на фото, а в реальності — серйозно пошкоджений, авто може виявитися «лялькою», «потопельником», набором запчастин. Ще часта проблема — відсутність необхідної документації, через що ввезення в Україну та подальше оформлення стануть неможливими. Тобто авто ви купили - вивезти його не реально, ми до речі допомагаємо людям з такими випадками. Дуже часто авто можна вивезти — але це витратний захід по грошах і часу.
Ще на місцевому авторинку є недобросовісні компанії, які купили авто дешево, на клей поставили навісні запчастини, пофарбували пензликом і непридатний до експлуатації автомобіль продали як цілий.
Найбільша складність, коли авто купили взагалі з рук або по craigslis.org і авто знаходиться в обтяженні, кредиті або історія авто не зрозуміла ...
- Історія з «євробляхами» зміцнила позиції бізнесу по пригону машин з США?
- Я б так не сказав. Мабуть, це ніяк особливо на нас не відбилося. Те, що сталося в Україні, було цілком очікувано. Те, за яких умов держава визначила розмитнення «євроблях» — міфічна вигода. Наприклад, автомобіль 2005-2006 року, якщо він куплений за 2 500 $, після розмитнення та оформлення інших документів коштує 5 000 $. І людина отримує машину, в якій може бути скручений пробіг і безліч дефектів. А в Америці, додавши трохи грошей, міг би купити, скажімо «Ford Focus» 2014 року випуску з невеликим пробігом і незначними ушкодженнями за 7 500 $. Це значно більше грамотна і вигідна покупка.
Взагалі, на мій погляд, ситуацію з «євробляхами» не потрібно було запускати, створювати такий ажіотаж. Треба було пояснити правила з самого початку, і все було б цивілізовано. А так постраждало багато людей. Багато хто ще не усвідомив збитковість свого придбання. Щоб це усвідомити, потрібно близько року. Коли куплені «євробляхи» їх власники почнуть продавати і оцінювати збитки після ремонту, розмитнення і т.д.
- Нові закони про розмитнення №8487 і 8488 зробили більш привабливим купівлю машин в Америці?
- Так. Тепер все більше клієнтів націлені придбати автомобілі 2015-2019 років випуску, а не 2011-2013, як було раніше. Люди купують автомобілі більш нові і можуть купувати авто з великими об'ємами двигунів, які ще недавно були «непрохідними» для українського ринку. Якщо згідно із законом №3251 (прийнятому в 2016 році) автолюбителі в основному купували бюджетний сегмент з об'ємом двигуна 2,5-3 літри, то зараз обмежень немає. Стало вигідно привозити машини навіть з 5-літровим об'ємом двигуна. З Америки їде абсолютно інший сегмент автомобілів. І ці машини можна купити не дуже дорого. Уже зараз автомобілі класу «люкс» стали дешевше близько на 35%. Через рік всі ці пригнані авто стануть ще дешевше.
- Чим компанія «Columb Trade» приваблива для клієнта в порівнянні з іншими фірмами аналогічного профілю?
- Компанію «Columb Trade» разом з партнерами ми створили в 2018 році. Наш колектив працює за тими ж принципами, про які я розповідав вище. Я набрав штат менеджерів, яких якісно навчив підбору авто з США, перевірці авто по Carfax, Autocheck і багато чому іншому. Команда Columb Trade — це реальні професіонали своєї справи, які на 100% знають абсолютно все про аукціони.
Правильно навчені професіонали — особливість і відмінність від багатьох компаній такого ж профілю. Це не просто люди, які знають, що «можна купити і пригнати автомобіль з США». У нас навчають комплексно — аукціонам, продажу, статистики і логістики. Кожен менеджер здає іспит — і вже потім тільки приступає до роботи з клієнтами.
До нас приходять і люди, які працювали раніше в інших компаніях. І багато відпрацювавши в аналогічній сфері порядку року — з подивом слухають і навчаються. Найголовніша фраза: “А нам цього не розповідали …” Хоча мене це зовсім не дивує... Це нормально…
Ми працюємо абсолютно легально і влаштовуємо всіх працівників офіційно.
У нашій компанії помилки менеджерів практично виключені. Наші фахівці детально пояснюють клієнтам всі тонкощі угоди, те, як отримати максимальну вигоду з покупки, яка може мати підводні камені.
Тенденція така, що внутрішній український ринок автомобілів буде падати, але за рахунок різноманіття авто в США, випуску нових моделей і зниження конкуренції на аукціонах, купувати авто з США все одно буде дуже вигідно.
Нашим клієнтам ми даємо прогнози, якою буде приблизна ціна автомобіля через рік-два.
- Чи авто потрібно страхувати?
- Ми завжди пропонуємо страхувати автомобіль і розповідаємо про всі моменти страхування.
Ще одна найважливіша відмінність «Columb Trade» від інших компаній — ми не залишаємо клієнта після покупки, якщо, скажімо, виникли якісь проблеми з машиною (в дорозі з США щось додатково було пошкоджено або викрадено). Якщо відбувається страховий випадок, наше завдання стати на сторону клієнта і домогтися відшкодування понесених ним збитків. І в цьому напрямку у нас налагоджений контакт з перевізниками, які цінують співпрацю з «Columb Trade» і погоджуються компенсувати втрати при перевезенні автомобіля.
Ще одна особливість «Columb Trade» — у нас працює фахівець Олександр, який раніше працював у страховій компанії і виїжджав на страхові випадки в Україні. У нього багатий досвід і розуміння суті ДТП і наслідків від удару. Кожен менеджер може порадитися з ним щодо характеру удару, що дозволяє більш точно розуміти, що саме доведеться відновлювати.
Один із засновників компанії Євген Врублевський (також працював в Білорусі і має величезний досвід купівлі авто з аукціонів) професійно займається перевіркою автомобіля у фінальній стадії перед покупкою.
Комплексна робота наших професіоналів дозволяє практично повністю виключити невдалі покупки і задовольнити всіх клієнтів угодою.
Крім того, оскільки привезені автомобілі потребують ремонту, у нас є партнерські СТО по Україні (більше їх в Києві та Одесі) і ми маємо можливість надавати послугу «під ключ». Можемо з фотографій визначати вартість ремонту, після якого людина вже отримує відремонтований автомобіль, приїжджає в сервісний центр МВС (колишнє МРЕВ) і отримує номерні знаки, знову ж таки, з нашою допомогою.
- З якими портами працюєте під час перевезення автомобілів з США в Україну?
- Ми відправляємо з портів:
● Chicago (USA)
● Houston (USA)
● Los Angeles (USA)
● Miami (USA)
● Newark (USA)
● Norfolk (USA)
● Savanna (USA)
● Seattle (USA)
● Toronto (Canada)
● Honolulu (USA)
● Alaska (USA)
Для України в Одесу возити найзручніше (90% наших поставок). Тут ми працюємо з дуже надійним партнером — експедиторською компанією, яка розмитнює автомобілі, оформляє всі необхідні документи, її фахівці добре розбираються в особливостях доставки з США. І вони завжди готові доставити машину в будь-яке місто України.
Також є можливість доставляти автомобілі в порти Бремерхафен (Німеччина), Гдиня (Польща), Клайпеда (Литва).
- А якщо у людини є можливість самій придбати автомобіль в США, є родич або хороший знайомий, який може допомогти, є сенс звертатися до вас?
- Звичайно сенс є, особливо якщо він хоче заощадити свої кошти і купити гарне авто. А взагалі подібну ситуацію я називаю «кум в штатах». Так, у багатьох є родинні або дружні зв'язки в США і люди готові один одному допомагати. І добре, якщо такий житель Америки виявиться навченим фахівцем з автомобільних аукціонів, який вміє безпомилково визначати характер пошкоджень, в тому числі, і замаскованих, який знає все митні правила, умови перевезення і т.п. Але таке буває рідко. Тому при всьому щирому бажанні на будь-якій стадії операції з придбання для свого українського партнера він може зіткнутися з нездоланною проблемою, що вимагає додаткових витрат. Таку проблему можна було б уникнути, якщо звернутися до професіоналів. Таких прикладів безліч, коли, скажімо, у, здавалося б, незначно битого автомобіля виявлялася повністю несправна електроніка, деталі під капотом трималися на герметику і т. п. Кум зможе купити авто, а виявиться, що цю машину з США експортувати не можна. Або автомобіль був втоплений, а дилер це приховав, а кум не розібрався. Та й питання в покупці не головну — є ще доставка, експедирування і митниця .... Я так скажу: робити зуби повинен дантист, а купувати авто фахівець!
- Які плани у «Columb Trade»?
- Розвиватися, розвиватися і розвиватися. Плануємо розвинути мережу нашого сервісу по Україні, Литві, Білорусі. Або придбаємо компанію з декількома офісами, або відкриємо свої нові офіси.
Готові прийняти офіційно на роботу цілеспрямованих, ініціативних співробітників, які прагнуть до самовдосконалення, кар'єрного росту і хорошого заробітку. Готові їх навчити. Ми відкриті в цьому сенсі.
- Скажіть, а якщо я захочу відкрити офіс в Миколаєві — Ви мені допоможете?
- Ми все обговорюємо і готові Вам допомогти з відкриттям офісу, рекламною компанією, навчанням персоналу і логістики з США.
- Можете навести приклади випадків обману, шахрайства з боку недобросовісних постачальників автомобілів з США?
- Так, давайте розглянемо так звані автомобілі «ляльки». У США нині люблять «підробляти» найбільш популярні марки MERCEDES, AUDI, BMW.
Ось, наприклад, виставлений на аукціоні Copart MERCEDES-BENZ GLA 250 - 2017 року.
https://www.copart.com/lot/23125529
Відразу кидається в очі різниця в році випуску — на аукціоні автомобіль виставлено вже як 2016- го, а не 2017 р.в.
Ми зважуємо, чи варто купувати автомобіль зараз, або почекати, коли ціна його зараз 16 500 $ і є можливість зробити меншу ставку, «зробити пропозицію». Звертаємо увагу на Sale Status — Minimum Bid. Цей лот викликає дуже багато підозр. Ми взяли Vin цього автомобіля, перевірили по своїх каналах інформації і виявили, що він вже був проданий на Copart. Ось як він виглядав:
https://www.copart.com/lot/52918338
Він мав значні пошкодження спереду і був відновлений. Але на фото — абсолютно цілий перед машини, хоча і виглядає якось неприродно. За цей автомобіль вже дають 7600 $. Раніше його продали за 9100 $, а тепер хочуть продати за 16800 $. Хоча і пропонують можливість знизити ціну.
Наступна «лялька» - MERCEDES-BENZ GL 450 4MATIC - 2016 р.в.
https://www.copart.com/lot/27002409
Цей автомобіль також був сильно розбитий, але на фото — абсолютно цілий. Його хочуть продати за 27500 $. Раніше він був проданий за 16900 $. За нашими оцінками, якщо таку машину купити, то збитки по ній будуть близько 10000-12000 $ . Так він виглядав на попередніх торгах:
https://www.copart.com/lot/46167788
Ми з'ясували й те, що ця машина на початку була продана одному аукціонному майданчику, а тепер її «перекинули» на іншу. До таких методів також вдаються недобросовісні продавці, щоб приховати історію автомобіля.
І ще один приклад «лялькового» лота - виставлений на аукціон BMW 535I - 2015 р.в.
https://www.copart.com/lot/24949699
Це, можна сказати, «страшна» покупка. Виставлений як цілий, він має множинні пошкодження. Співвідношення Buy it now і Make Offer і Minimum Bid говорить про те, що від цієї машини скоріше хочуть позбутися. Раніше він був проданий за 4900 $... Тепер за нього хочуть 13700 $. Різниця величезна. Тому, хто його купить, залишається поспівчувати.
https://www.copart.com/lot/54438908
Більш докладно про історію цього автомобіля ми можемо дізнатися зі звіту Carfax, http://reports.avtostat.com/vin/WBA5B1C50FD921131-carfax.html, де сказано, що у нього було два власники. Один користувався машиною 2 роки і 10 місяців, другий — 4 місяці. Обидва перебували в Каліфорнії. Ми бачимо, що автомобіль був битий кілька разів. Перший власник його продав після відновлення через дилера. Машина потрапляла в аварії і потім. Має статус про неможливість експлуатації на території США, Канади і Мексики.
Ще один документ Reports avtostat з цього авто http://reports.avtostat.com/vin/WBA5B1C50FD921131-copart.html
Тут ми також бачимо фото раніше розбитої машини, з описом всіх пошкоджень, з якими він продавався перший раз на аукціоні. І далі — ця машина після відновлення.
Тобто, маючи повну перевірену інформацію, можна себе на 99% вберегти від перевірки недоброякісного автомобіля.
- Отже, клієнт вирішив купити машину в США і звернутися в «Columb Trade». Який алгоритм дій?
- Можна виділити наступні етапи покупки автомобіля з США:
● Телефонуєте в нашу компанію і розповідаєте про автомобіль вашої мрії.
● Ми підбираємо вам варіанти і прораховуємо їх вартість.
● Якщо вам автомобіль сподобався і ціна вас влаштовує, укладаємо договір.
● Перед торгами перевіряємо автомобіль.
● Якщо ми авто виграли — ви оплачуєте його вартість і доставку через банк безпосередньо в США.
● Далі авто привозять в термінал (в США), там робиться фотозвіт і готуються документи для відправки.
● Авто приходить в Україну через 4-8 тижнів, і ви оплачуєте експедиторські та брокерські послуги.
● Потім оплачуєте вартість розмитнення.
● Авто розмитнене і його можна забирати для подальшого ремонту, сертифікації та постановки на облік.
- Володимире, я собі підбираю хороший преміум седан. Розглядаю варіант MAZDA 6 2017 року до 20 тисяч дол. А що можна привезти з США за ці гроші?
- Вибір цих авто величезний, дуже великою популярністю користуються CADILLAC.
Наприклад, CADILLAC CTS 2017 року, в топової комплектації LUXURY. Дуже цікавий автомобіль! Авто буде на повному приводі з панорамним дахом, шкіряним салоном, двозонним клімат-контролем, підігрівом сидінь, усіма зручностями бізнес класу. Витрата 9-11 л (траса місто) і 275 к.с.
Якщо вас зацікавив цей варіант, то, коли ми її виграємо в США за $ 12000, її ціна в Україні вийде 21000 $ з урахуванням всіх витрат, навіть з постановкою на облік.
Ремонт обійдеться приблизно 3000-3500 $.
На мою думку це дуже вигідна пропозиція, тому що аналогічне авто на ринку України коштує 36000 $, і то на задньому приводі:
https://auto.ria.com/auto_cadillac_cts_23761177.html
Вигода 12000 $ і це більше 30% від нашого ринку + ексклюзивний автомобіль з прозорою історією і початково з маленьким пошкодженням. На мою думку, ось більш розумний вибір:
https://www.copart.com/lot/27394489
- Добре, а якщо все-таки з MAZDA, паркетник можна якийсь розглянути до 20000 $?
- MAZDA CX-5 2018 року, в максимальній комплектації GRAND TOURING, на повному приводі. Панорамний дах, шкіряний салон, двозонний клімат-контроль, з підігрівом передніх і задніх сидінь, система старт/стоп.
Дуже важливою перевагою буде маленький пробіг всього 8 тис. км, практично з салону!
Коли, ми її виграємо в США за 10000 $, тоді ціна в Україні вийде 18500 $ з урахуванням всіх витрат, включаючи постановку на облік. Ремонт — приблизно 3500-4000 $.
На мою думку це дуже вигідна пропозиція, тому що аналогічне авто на ринку України коштує 32000 $:
https://auto.ria.com/auto_mazda_cx_5_23916028.html
Вигода 10000 $, це 30% від нашого ринку + прозора історія і малий пробіг. Як вам такий варіант?
https://www.copart.com/lot/54682888
- Вражає. А що ще можна взяти з паркетників?
- TOYOTA HIGHLANDER 2016 в максимальній комплектації XLE, на повному приводі з люком, 3-й ряд сидінь, шкіряний салон, трьохзонний клімат-контроль, підігрів сидінь.
У такому випадку коли ми її виграємо в США за 13000 $, ціна в Україні вийде 22500 $ з урахуванням всіх витрат та з постановкою на облік. Ремонт — приблизно 1800-2500 $.
І це я вважаю також вигідною пропозицією, так як аналогічне авто на ринку України коштує 32900 $:
https://auto.ria.com/auto_toyota_highlander_23818114.html
Вигода 8500 $ + прозора історія і авто початково з малим пошкодженням.
https://www.iaai.com/Vehicle?itemID=31114239&RowNumber=31&loadRecent=True
Ось у чому сила Американських аукціонів — мрії стають доступнішими!
- Скажіть, а до 10000 $ щось можна купити?
- Не просто можна — VOLKSWAGEN JETTA SE 2017 року, в хорошій комплектації, з люком, шкіряним салоном, підігрівом сидінь, камерою заднього виду.
У тому випадку, якщо ми її виграємо в США за 4000 $, ціна в Україні складе 9900 $ з урахуванням всіх витрат і з постановкою на облік. Ремонт — приблизно 600-800 $.
На мою думку, це дуже вигідна пропозиція, тому що аналогічне авто на ринку України коштує 15900 $:
https://auto.ria.com/auto_volkswagen_jetta_22676007.html
Вигода 5000 $ + прозора історія і початково авто з маленьким пошкодженням.
https://www.copart.com/lot/25853289
Також є великий вибір інших авто.
- Дякую за змістовну бесіду.
Руслан ПІДГІРНИЙ

Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!