Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
Тест-драйв Hyundai Santa Fe: переваги і недоліки середньорозмірного кросовера

-
Дата публікації:15 січня 2021
-
Поділитися:
Hyundai Santa Fe — популярний в країнах СНД та в інших частинах світу середньорозмірний кросовер. Автомобіль випускається з 2000 року, створений на платформі седана Hyundai Sonata і забезпечує хороший рівень безпеки. У 2018 році відомий рейтинг Euro NCAP протестував модель. Автомобіль отримав чудові результати, що ще раз підтверджує добре опрацьовану технічну частину SUV.
Згідно з даними Euro NCAP, машина гарантує 94% безпеки для дорослого пасажира, 88% надійності для дітей і 76% активної безпеки. Правда, для пішохода зустріч з величезним кузовом Santa Fe буде не найприємнішою. Через габарити автомобіля при ДТП пасажиру можна очікувати на 67% безпеки. Власникам кросовера доведеться бути акуратними на дорозі, слідкувати не тільки за сусідніми авто в потоці, але і за не завжди уважними пішоходами.
У сьогоднішньому огляді команда Columb Trade ближче познайомить автомобілістів з одним з найкращих творінь південнокорейського бренду Hyundai в даному сегменті. Для тесту ми отримали модифікацію Santa Fe з бензиновим двигуном V6 об'ємом 3,5 л (потужність — 249 кінських сил) і в максимальній комплектації. На вітчизняному ринку нова модель з салону коштуватиме приблизно 42 000 $, на вторинному ринку ціна буде значно нижчою.
З аукціонів в США можна пригнати кросовер набагато дешевше, заощадивши від 20%. Все залежить від конкретних вимог клієнта, початкового технічного стану і ступеня ушкоджень. Давно цікаветеся Hyundai Santa Fe? Зараз саме час дізнатися про нього більше і остаточно вирішити, чи підійде вам ця машина, чи варто пошукати інший SUV.
Доступні комплектації і варіанти кольору
Цього разу почнемо тест-драйв не з опису дизайну кросовера або оцінки салону, а з перерахування доступних комплектацій. Всього для цієї моделі південнокорейський бренд передбачив 5 варіантів. Крім того, як і для деяких інших марок, тут для більш дорогих пакетів передбачена купівля додаткових опцій. Простіше кажучи, виробник для старших версій дає власникам можливість включити в комплектацію те, що не передбачено базовим пакетом.
Комплектації від старших до молодших:
● High-tech — найбагатша комплектація, де можна поставити третій ряд крісел. Це додаткова опція, за яку треба заплатити майже 700 $. Також з інших приємностей для водіїв тут можна поставити панорамний дах і проекційний дисплей. Подібні функції входять в пакет Exclusive і коштуватимуть приблизно 1100 $. У плані інших можливостей для даної модифікації передбачено наступне — колеса з дисками на 19 дюймів, стильні, адаптивні LED-фари і пакет Smart Sense. Мотори для High-tech доступні на дизелі і бензині V6;
● Black & Brown — ми отримали автомобіль саме в цій версії. Взагалі, комплектація вважається топовою, однак, чомусь деякі водії з незрозумілих причин обходять її стороною, вибираючи або High-tech, або більш молодший варіант Premier. Швидше за все, це трапляється через первинні заяви Hyundai. Передбачалося, що кросовер в даній версії стане тимчасовим і буде випущений в обмеженій серії. Проте через деякий час SUV в чорному кузові і з нетиповою обробкою інтер'єру все ще доступний для покупки. На відміну від попередньої версії тут встановлюють все ті ж колісні диски на 19 дюймів, але тільки з ексклюзивним дизайном. При цьому сидіння та інші елементи інтер'єру створені в чорно-коричневій кольоровій гамі. Навіть стеля в даній модифікації чорніша ночі. Мотори в цій системі такі ж, як і для High-tech;
● Premier — особливістю цієї версії є наявність підігріву для задніх сидінь і система вентиляції на передніх кріслах. Крім того, водійське і пасажирське сидіння спереду мають «пам'ять» і більше налаштувань під власні параметри. Іншою перевагою для автомобілістів стане наявність електроприводу для багажника. Оптика фар і ліхтарів тут LED, а замість стандартної аудіосистеми тут встановлено систему бренду Krell. Хоча її називають преміальною в промо-матеріалах, насправді, їй ще далеко до ідеалу. Але все одно краще, ніж в дешевших комплектаціях. Ще власникам не доведеться встановлювати свій навігатор, він тут встановлений за замовчуванням. Іншою особливістю, що відрізняє Premier від того ж Black & Brown, стала додаткова комплектація салону третім рядом сидінь. Ціна функції така ж, як і для High-tech;
● Lifestyle — варіант простіше попередніх, що підійде любителям комфорту за прийнятні гроші. При доплаті 2 000 $ салон перетвориться з тканинного в шкіряний. Без доплати ж водії отримають крісло водія, яке можна регулювати за допомогою електричного приводу, бездротову зарядку для мобільного, LED-фари, парктроніки спереду і ззаду, скління з шумоізоляцією, безключовий доступ. Якщо доплатити ще 1 200 $, в машині встановлять пакет з системами-помічниками Smart Sense;
● Family — початковий рівень в ієрархії Hyundai Santa Fe, який поставляється в продаж з ДВЗ на 2,4 л. Крім цього, модифікація оснащується системою підігріву крісел спереду, датчиками дощу і світла, клімат-контролем на дві зони, повним комплектом AirBags, контролем тиску в шинах. Оббивка крісел тут тканинна, зате, крім підігріву сидінь, є ще й підігрів керма. Диски тут ставлять на 17 дюймів. У старших версіях колісні диски помітно більші.
Якщо говорити про колірні рішення, то за доплату в розмірі близько 200 $ можна вибрати будь-який колір кузова. Виняток — перламутровий білий колір.
Зовнішній вигляд кузова і салон
У кросовера Hyundai Santa Fe безумовно потужний і агресивний дизайн кузова. У нашій комплектації у моделі відмінний колір, який хоч і не буде рідкістю на дорозі, зате виблискує на всі боки на сонці. Окремої уваги варта радіаторна решітка з нетиповим малюнком, яка дивним чином поєднується з ходовими вогнями, що розташовуються поруч. Протитуманні ліхтарі і основна оптика у кросовера отримали типовий зовнішній вигляд. «Головна» оптика — витягнута і вузька, противотуманки — компактні і непомітні.
При цьому ходові вогні цікавіші. По-перше, вони масивні і отримали форму п'ятикутника. По-друге, вони практично зливаються з гратами радіатора і глибоко посаджені в бампер.
Вище вже згадували ексклюзивний дизайн 19-дюймових колісних дисків. Поговоримо про це докладніше. Диски Santa Fe отримали зовнішній вигляд, що трохи нагадує пелюстки квітки. У моделі 5 фігурних спиць, між якими великі овальні отвори. Це допомагає швидше відводити тепло від гальмівних колодок і надає дискам ту саму форму пелюсток. Для посилення ефекту на ободі є маленькі вставки у вигляді гострих трьохкінцевих зірочок.
Доповнюється ефект потужного і солідного автомобіля за рахунок масивних колісних арок. А в контрасті з практично гладким капотом увігнуті боковини придають кросоверу дуже агресивний вигляд.
Зараз переходимо в салон.
Екстер'єр південнокорейського транспортного засобу виглядає екстравагантно. Через це більш спокійний і навіть класичний інтер'єр здається досить консервативним. Тут немає ніяких фішок в стилі далекого майбутнього: все просто, ергономічно і практично.
При першому знайомстві водій відразу ж зауважує велику кількість кнопок і шайб, що крутяться. Трохи дивно, тому що самі корейці дуже люблять просунуті технології. Логічно було б поставити тут більше сенсорів. Але знаючи любов деяких автомобілістів до класичних рішень, кросовер все одно знайде свою вдячну аудиторію.
З приємних і несподіваних рішень — наявність невеликої полички для пасажира спереду. Той, хто сидить поруч з вами, завжди може поставити туди пляшку з водою, снеки та інші дрібнички, і не буде нагромадження на передній панелі всяких речей.
Компанія-виробник вибрала для обробки салону вкрай м'які, практичні і приємні на дотик матеріали. Навіть при детальному розгляді недоробок тут не знайти. Кожен елемент виконаний з любов'ю, але до категорії люкс SUV ще далеко. Немає відчуття дорожнечі, яку чекають деякі покупці кросоверів.
До плюсів віднесемо класне опрацювання дрібних деталей інтер'єру, добротну якість матеріалів. Ще тут більш висока посадка, немає відчуття скутості і добре видно бічні дзеркала. До мінусів віднесемо трохи застарілий дизайн і не найкращу мультимедійну і аудіосистему. Основний екран неприродно випирає, краще б його помістили глибоко в торпедо. Ще не сподобалася приладова панель, її теж варто було б зробити по-сучасному. Також опція проекційного дисплея доступна тільки за доплату в хардкорних версіях. Не всі готові переплачувати за це.
Якщо вам до душі консервативні дизайни салонів, тоді через рік-два зовнішній вигляд цього Hyundai Santa Fe не набридне. Молодшій аудиторії або тим, кому хочеться сучасних рішень, можливо, краще придивитися до SUV з більш просунутим дизайном інтер'єру серед конкурентів.
Однак у Santa Fe є незаперечна перевага — багато місця і відмінна місткість. Це не рекордні показники, як у позашляховиків, але Hyundai зробили все можливе для комфорту пасажирів ззаду. Тут є підлокітник, а спинка пасажирських крісел регулюється в декількох положеннях. І навіть якщо підняти спинку сидіння по максимуму, дитині або підлітку все одно вистачить вільного простору. Єдиний нюанс — в бюджетних комплектаціях немає пульта, щоб пасажири самостійно управляти клімат-контролем. Дана опція надається власникам SUV за окрему плату.
Конструкція і безпека кросовера
Для тест-драйву ми отримали Hyundai Santa Fe з бензиновим двигуном V6 на 3,5 л і з потужністю в 249 кінських сил. Хоча це ТОП-версія, однак, конструкція авто буде навіть простіше, ніж у версії Family. Там встановлюють мотор GDI з об'ємом 2,4, л з безпосереднім впорскуванням. У 3,5 л ж використовується розподілене впорскування, кілька додаткових шатунів і поршнів не грають суттєвої ролі.
До речі, в США більш потужний двигун більш популярний. Чому? До країн СНД потрапляють машини зі спрощеним ДВЗ, а в Америці використовують «оригінальну» серію Lambda-II. Шанувальникам міці і динаміки варто придивитися до машин четвертого покоління на аукціонах. Для економії бюджету радимо зробити це хоча б через рік.
Зате тут ставлять класну автоматичну коробку перемикання передач на 8 ступенів. Її південнокорейський бренд Hyundai розробляв разом з інженерами свого основного конкурента — Kia. Колаборація вийшла вдалою. Для дизельних моторів і V6 використовують саме автомат.
Силова установка розміщена в кросовері поперечно, а привід тут задній. В іншому конструкція автомобіля теж не сильно відрізняється від інших SUV. Спереду ставлять перевірені часом і складними умовами експлуатації McPherson.
Складно назвати Santa Fe позашляховиком. За рахунок конструкції і налаштування автомобіль не дуже добре їздитиме по серйозному бездоріжжю. Порівняно доглянуту сільську трасу модель пройде, але десь в іншому місці насилу пролізе. І то тільки після підключення спеціальної кнопки Lock, яка змушує задню вісь підключатися на швидкості менше 60 км/год.
Платформа для седана Sonata навіть за 20 років нікуди не зникла, вона лише оновлювалася і еволюціонувала. Це нормальна історія для багатьох кросоверів, що з'явилися на світ за тією ж схемою.
Для четвертого покоління виробник теж не відійшов від цих правил. Платформа для транспортного засобу помітно покращилася і пройшла складний етап вдосконалення. Наприклад, тут змінилася кінематика підвісок, знизилася маса за рахунок використання більшої кількості алюмінієвого сплаву. При цьому сам каркас авто став жорсткішим, в нього додали більше сталей підвищеної міцності. Тому пасивна безпека Hyundai Santa Fe збільшилася майже на 15%.
Іншим нововведенням став спосіб установки амортизаторів ззаду. Тепер вони розташовуються вертикально. Ще тут поставили оновлену муфту повного приводу, остання швидше блокується і не схильна до підвищеного нагрівання.
При загальному розгляді комплектації ми вже згадували, наскільки багато в кросовері електроніки. Особливо це помітно на прикладі 3 старших версій. А ось детальний перелік того, що сподобається водіям:
● помічник руху в пробках;
● адаптивний круїз-контроль;
● автоматичний помічник-паркувальник;
● система для автоматичного гальмування;
● камери кругового огляду;
● помічник контролю за сліпими зонами;
● система-помічник, що блокує випадкове відкриття задніх дверей, коли поруч проїжджає інша машина;
● система для контролю втоми автомобіліста;
● безключовий доступ;
● адаптивні LED-фари.
Нам доводилося читати про дрібні і не дуже проблеми, що зустрічаються в Hyundai Santa Fe з 8-ступінчастою АКПП і нескладними дзеркалами. На щастя, на практиці ніяких стусанів або багів з дзеркалами не помітили. Наші експерти активно каталися на машині по різних типах покриття, з різною швидкістю і в різних ситуаціях, але в кросовері не було вище перерахованих проблем.
Цьому може бути 2 причини:
1. дилери виправили всі погрішності автомобіля до нас;
2. на огляд потрапив щасливий екземпляр без будь-яких недоліків.
Під час тест-драйву трохи дратувала адаптивна LED-оптика. Пару раз довелося її переналаштовувати.
Враження від управління: приємні і не зовсім моменти
Переходимо до найочікуванішої і найцікавішої частини тест-драйву. Оцінимо можливості кросовера Santa Fe в реальних умовах, а також поділимося суб'єктивними враженнями.
У моделі вкрай тиха робота мотора. З незвички деякі автомобілісти можуть подумати, що вони забули про запалювання. Звичайно, при такій потужності ДВЗ не може працювати безшумно. Причиною високого акустичного комфорту є виконана на високому рівні шумоізоляція. Крім того, тут встановили спеціальні стекла, які теж не пропускають шум ззовні.
У тестовій моделі Hyundai Santa Fe, крім жвавості двигуна, ми відзначили його швидкий відгук. Як тільки ви тиснете на газ, V6 відразу ж реагує і негайно починає прискорення кросовера. Крім того, в процесі управління мотор не видає неприємного шуму і виття, навіть якщо автомобіліст несподівано вирішує піддати газу, обігнати машину спереду або виконати випередження по сусідній смузі.
З АКПП під час тест-драйву теж не виникло жодних проблем. Не було ніяких стусанів, коробка немов зростається з водієм і ніби страхує в разі чого. Шанувальники механіки можуть поскаржитися, що бензиновий ДВЗ на 3,5 л в поєднанні з автоматом роблять машину сильно дорожчою в експлуатації і обслуговуванні. Справді, палива витрачається більше — приблизно 12,5-13,5 л на кожні 100 км шляху. Однак рівень комфорту, який відчуваєш при управлінні АКПП в кілька разів вище навіть для досвідченого водія.
Якщо в пріоритеті економія бензину, а не зручність пересування, тоді варто дивитися в бік хетчбеків або міських седанів. Кросовери зазвичай славляться швидкісною їздою, міццю та агресією. Про економічність в такому випадку навіть не може бути й мови.
Якщо плануєте стабільно ганяти на Hyundai Santa Fe, то робіть це далеко від міста і на спеціально відведених для швидкісної їзди дорогах. Після офіційного обмеження швидкості руху в місті до позначки 50 км/год, водій ризикує часто отримувати штрафи. Особливо у великих населених пунктах, де номери машини фіксуються камерою і штрафи виписуються автоматично.
Деяким членам команди Columb Trade не сподобалося шасі. Налагоджено воно під більш спокійну манеру водіння, навіть диски значного діаметра не рятують ситуацію. На ямках і вибоїнах на такому шасі не проїдеш. Зате для міських умов, навіть на дуже поганій трасі, SUV південнокорейського виробництва їде чудово. Ями та вибоїни в асфальті м'яке налаштування підвіски допомагає обходити ідеально.
Можна не хвилюватися, що складну ділянку доведеться проїжджати при 10 км/год і не дихаючи. Автомобіль цілком непогано обходить лежачих поліцейських, не підскакує на нерівностях і дірках в покритті. Але як тільки виїжджаєте за межі нормальної дороги і переходите на вибоїсту ділянку, є ризик зачепити бампер або днище гострим каменем. При наїзді на купину підвіска залишиться в порядку, а от елементи кузова можуть постраждати. За це авто отримує дизлайк від нашої команди.
Електронний підсилювач керма теж викликає питання. З одного боку, він повинен допомагати водієві в управлінні, але з іншого — через нього втрачається інформативність і автомобілісту доводиться підлаштовуватися під ситуацію. Якщо ви погано відчуваєте кермо, то ризик аварій теж зростає. Ще спірною можна назвати систему контролю смуги. Налаштована вона незрозумілим чином. Якщо раптом траєкторія шляху трохи змінюється або розмітку на дорозі видно гірше, то помічник втрачається. Допомога при керуванні та реальна допомога системи були не завжди ідеальними, або працювали з запізненням. Розслаблятися і втрачати пильність не варто.
Хоча як тільки ми включили режим Sport, деякі описані вище проблеми зникли. У такому режимі кермо крутиться гостріше, краще реагує на ваші рухи, і трансмісія поводиться по-іншому. При виборі Sport крутний момент більше передається на задню вісь, тому керованість транспортним засобом стає кращою.
Короткий висновок
Hyundai Santa Fe четвертого покоління — високоякісний, виконаний в класичних традиціях кросовер з кузовом, що надовго залишиться в пам’яті. Це не люксовий SUV, не всюдихідний пікап і не престижний седан. Це хороший автомобіль для сім'ї та тих, кому не потрібна купа сенсорів, футуристичний дизайн салону і нанотехнології. У моделі відмінний двигун, якісні матеріали обробки і зручні крісла.
Однак навіть з урахуванням усіх переваг машини, навряд топову комплектацію не можна назвати мрією водіїв. Santa Fe — просто надійний і маневрений автомобіль, оснащений перевіреною часом силовою установкою і деякими цікавими системами-помічниками. Така машина не підведе при частому використанні в міських умовах, виглядає на дорозі переконливо і, швидше за все, при обслуговуванні автомобіля не виникне проблем.

Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!