Війна випробовує нас на міцність. Щодня ми бачимо, як вона руйнує наші будинки та долі.
Народні депутати Верховної Ради оперативно зареєстрували, обговорили та проголосували закон, яким внесено значні зміни до Податкового та Митного кодексів. Зокрема, відповідно до нових норм, з 1 квітня повністю звільняються від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться з-за кордону.
Ми готові купити для вас і забезпечити доставку старих машин з абсолютно будь-яких авто-аукціонів США або Канади.
Перевага нашої компанії в тому, що ми не кидаємо наших клієнтів напризволяще, а супроводжуємо їх з початку до кінця, на всіх етапах покупки авто з США.
ТОП-10 корисних фішок в автомобілях, що не стали популярними
-
Дата публікації:10 листопада 2020
-
Поділитися:
Виробники автомобілів час від часу намагаються впровадити нові і вкрай корисні для водіїв фішки. Деякі рішення приживаються і копіюються, інші залишаються невідомими і не стають популярними серед мас. Хоча за своєю функціональністю і зручністю вони напевно стали б у нагоді багатьом автомобілістам.
У цій статті зібрано 10 цікавих рішень, які стануть в нагоді для водіїв. Шкода, що багато фішок так і не прижилися, і не були перейняті іншими автоконцернами. Попереджаємо: деякі з представлених нижче фішок дуже незвичайні і можуть викликати шок у непідготовленого читача.
1. Бампер-кришка від Fiat
Напевно, кожен водій хоча б раз перевозив в машині дошки, фанеру або інші довгі предмети. Зазвичай подібний тонкий вантаж закріплюють на даху машини і надійно фіксують на місці. Єдиний нюанс — виглядає конструкція небезпечно, погіршується аеродинаміка, а деякі автомобілісти починають нервуватися.
Італійський автовиробник Fiat спеціально для таких випадків використовував нестандартне рішення — відкидний задній бампер. Власник міг відкидати бампер вниз, тому при закритому багажнику внизу залишався невеликий простір. Згідно з правилами дорожнього руху, спереду вантаж може висуватися на 1 метр, тому цілком реально комфортно перевозити будівельні матеріали, карнизи або навіть ламінат.
Реалізували таку особливість в універсалах моделей Marea Weekend і Tempra S.W.
2. Знімні двері в Jeep Gladiator
Американський бренд Jeep передбачив в пікапі Gladiator можливість повного зняття дверей. За власним бажанням власник може відкинути вітрове скло або замінити двері на спеціальні полегшені конструкції з трубок. Це зручне рішення для країн з жарким кліматом або для тих, хто любить подорожі в екстремальних умовах або по пустельних ландшафтах.
До речі, компанія Jeep недавно оголосила про випуск модифікації Gladiator під назвою Willys. Особливістю цієї версії стане більш вдосконалене технічне оснащення, а також покращені позашляхові показники.
3. Чорна панель від Saab
Saab, крім розробки автомобілів, займалися ще й розробками для авіації. Швидше за все, саме такий досвід підштовхнув виробника до розробки технології Saab Black Panel або Night Panel.
На початку 1990-х концерн випустив автомобіль, в якому можна було вимкнути підсвічування приладів в нічний час. Невелике підсвічування мав тільки спідометр, щоб люди не порушували швидкісний режим і дотримувалися безпечної швидкості руху.
Найвідомішою моделлю, де використовували технологію «чорної панелі», став Saab 900, але пізніше її використовували ще для автомобілів моделі 9-3 і 9-5.
4. Непарна кількість стекол від Citroen
У французького виробника свого часу була фішка для моделі авто XM — в ній використовували непарну кількість стекол. Така особливість дозволяла ізолювати пасажирів від холоду, вітру, спеки і т.д. Якщо зазвичай водій, відкриваючи багажник, неодмінно впускав всередину холодне чи жарке повітря, то за рахунок непарного скла люди були повністю захищені. Скільки б разів власникам Citroen XM не треба було відкривати чи закривати багажник, на самопочуття пасажирів це ніяк не вплинуло.
Зовнішній вигляд інновації не був досконалим, зате з практичної точки зору фішка була незамінна. Дивно, що далі французи не розвинули таку функцію, а інші концерни не підхопили ідею.
5. Ford Puma і багатофункціональний багажник
У 2020 році американський бренд Ford пообіцяв незабаром представити безліч доступних за ціною електромобілів. А в 2019 році компанія представила один зі своїх найбільш незвичайних компактних кросоверів під назвою Puma. Однією з особливостей машини стало те, що нижня частина багажника тут виконана як герметичний пластиковий піддон. Додатково цей піддон оснастили зливом, щоб водії могли безпроблемно використовувати автомобіль для різноманітних цілей.
Наприклад, MegaBox можна було пристосувати для миття домашнього улюбленця, холодильного відсіку для напоїв або транспортування нестандартних вантажів. Дачники змогли б перевозити тут розсаду, а рибалки — невелику кількість риби. Причому бруду або запаху в піддоні не було б, адже його потім легко помити, і вода разом з брудом йде через зливний отвір.
6. Нерухома маточина від Citroen
Французький автоконцерн запропонував ще одне цікаве рішення, що зобов'язане бути в цьому списку. У 2004 році на моделі C4 виробник використовував особливу нерухому маточину. Така фішка покращувала зовнішній вигляд авто, а ще несла корисну функцію. При розвороті керма в разі чого подушка безпеки перебувала на правильному місці. Ризики в непередбачених ситуаціях зводилися до мінімуму.
7. Дитяче «автокрісло» від Volvo
За законодавством багатьох країн, перевезення дітей віком до 12 років і ростом до 145 см повинно відбуватися тільки при наявності автокрісла в салоні. Це доставляє купу клопотів водіям, забирає корисний простір і призводить до додаткових розтрат. Однак бренду Volvo прийшло в голову поєднати приємне з корисним.
На початку 1990-х компанія випустила машину Volvo 850, де вже було передбачено щось схоже на дитяче крісло. Конструкція дозволяла надійно перевозити дітей і за бажанням автокрісло легко складалося. Конструкція мала порівняно зручне сидіння, ремені безпеки і вдале розташування. Автомобілістам не потрібно було купувати додаткове крісло з кріпленнями і постійно знімати або монтувати його на місце. Єдиний недолік такого пристрою полягав в тому, що крісло не було універсальним. Для немовлят і дітей старших віку 8-9 років все одно довелося б встановлювати автомобільне крісло.
8. Вбудований ароматизатор від Citroen
Схоже, модель Citroen C4 побила всі рекорди за кількістю незвичайних штучок. Крім нерухомої маточини, тут використовували спеціальну систему для того, щоб освіжити повітря. У спеціальний контейнер вставляються флакони з різними ароматами, які потім поширюються по всьому салону. Це відмінна заміна стандартним картонним ялинкам або громіздким флаконам з ароматизатором на торпедо.
9. Захист чужого кузова при щільній парковці
Це єдина фішка в ТОПі, яку використовувало відразу кілька автоконцернів. Компанії Skoda і Ford використовували спеціальні пластикові планки, які виступають в якості обмежувача між іншим авто на парковці і вашими дверима. За рахунок такого простого рішення ніхто не подряпає і не пошкодить чуже майно. Особливо актуально для великих міст з щільним паркуванням, де не так просто розвернутися.
10. 3 дверей замість 4 в Hyundai Veloster
Одну з найбільш несподіваних і нестандартних ідей в списку запропонувала південнокорейська компанія Hyundai. В автомобілі Veloster не було пасажирських дверей ззаду. Таким способом бренд спробував знизити кількість аварій через необережність пасажирів на проїжджій частині. Концепція була такою: якщо людина виходить через «безпечі» двері відразу на тротуар, то йому ніщо не загрожує і смерть з косою його не забере.
Однак автомобілісти не оцінили такої турботи. Мало хто був готовий до подібних асиметричних кузовів, і продажі Hyundai Veloster виявилися нечисленними.
Залиш заявку на підбір супер вигідного авто!